PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biedronka w TVN

  • 31. Data: 2004-04-20 08:25:47
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Mon, 19 Apr 2004 22:43:57 +0200, gdy "jerzboro"
    <j...@p...onet.pl> napisał:

    >Mam nadzieję, że potrafisz to udowodnić i wtedy goń czym prędzej do
    >prokuratury złozyć doniesienie o przestępstwie.
    >Jeżeli jednak nie potrafisz tego udowodnić to nie otwieraj buzi.

    Wiem to od osób, które w imieniu swoich firm procesują się z PIPem.

    Sytuacji akurat w marketach nie znam. Skoro jednak nadużycia wobec
    pracowników są publiczną tajemnicą, to albo Inspekcja w tych przypadkach
    jest głucha, ślepa i niemrawa (a markety tak skrzętnie to ukrywają),
    albo wchodzą w grę kwestie korupcyjne. A to, że nikogo nie oskarżono nie
    jest dowodem że ich nie ma...

    Mam głęboką nadzieję że wielu urzędników nie ma nic wspólnego z tymi
    aferami i starają się znaleźć złoty środek między ochroną praw
    pracownika, a interesem pracodawcy. Bardzo Cię przepraszam, jeśli akurat
    dla nich pracujesz i uraziła Cię tam moja generalizacja.

    Robert

  • 32. Data: 2004-04-20 09:57:35
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    macth; <p...@f...org.pl-USUN.TO> :

    > ....masz całkowitą rację, trzeba jeszcze zrobić wspólne przebieralnie
    > i prysznice, obsadzić budowy w połowie kobietami, dawać ten sam rozmiar
    > łopaty, w końcu chciały równouprawnienia, nie??

    Równouprawnienie nie polega na parytecie, ale na równym prawie i
    dostępie do pracy.

    > ....oczywiście Ty jako pełnowartościowy mężczyzna potrafisz ocenić
    > ilość sił włożonych przez pełnowartościową kobietę do
    > przewiezienia paleciaka z punktu A do punktu B. I zapewne wiesz, że
    > kosztuje to tyle samo wysiłku. W końcu kobiece rekordy w podnoszeniu
    > ciężarów nie różnią się od męskich...

    Zależy jaka jest kobieta i mężczyzna - zapewne znajdą sie faceci [i to
    całkiem dużo], którzy nie podniosą sztangi Agaty Wróbel. Sam pomysł z
    różnicowaniem wagi w KC jest porąbany [oprócz ciąży] - aż dziw, że Panie
    nie walczą o jego zniesienie [zrównanie].

    > kobiety bardziej starają się w pracy niż mężczyźni...

    No nie powtarzaj takich wytartych frazesów, jak chcesz być obiektywny/a.
    ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 33. Data: 2004-04-20 11:00:03
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Fabio wrote:

    > A poza tym - Biedronka kojarzy mi sie z jedna wielka chala. Chalowate
    > produkty (kiedys sie nacialem i zrobilem tam zakupy)

    Kiedyś wybrałem się na zakupy do Biedronki i tylko się zirytowałem - towary
    to pozornie tani szajs, w sklepie ciasno i długie kolejki do kasy. A jeśli
    na dodatek oszukują pracowników i dostawców to moim zdaniem powinniśmy
    zbojkotować tych badziewiarzy.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2004-04-20 11:02:25
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    Użytkownik "Alpha" <a...@g...in.pl> napisał w wiadomości

    > macth (m...@f...org.pl-USUN.TO) piszesz:

    > A wiesz co Ci powiem? Mnie osobiscie to akurat irytuje. Poza
    > tym ze jestem kobieta, to jestem tez czlowiekiem, pochlebiam
    > sobie ze myslacym i nie widze najmniejszego powodu zeby ktos
    > mi ustalal gdzie moge pracowac a gdzie nie.

    Coz jesli Ty tego powodu nie widzisz to Twoja strata (swiadomosc
    rzeczywistosci zwykle podwyzsza skutecznosc dzialania), ale "rynek" niestety
    ustala gdzie Twoje (i moje) miejsce. Mnie osobiscie to akurat irytuje, ze
    ktos mi ustala, ze nie moge byc prima baler(on)ina.

    > Mowiac najkrocej, jak mi szajba odbije, i bede sobie chciala
    > w tej kopalni pozasuwac, to g... Cie to powinno obchodzic...

    Jego moze g... ale jesli znajdziesz chetnego by Cie na dole zatrudnil to
    raczej nie da sie o nim powiedziec rownie pochlebnych opinii jakie o sobie
    masz (ze jest myslacy).

    A tak nawiasem to wiekszosc przejawow feminizmu jest szkodliwa (dla
    wszystkich). To tak jak z ruchami lewicowymi, to pewnego momentu daja ulge
    pewnym grupom (ucisnionym konkretnie), ale powyzej progu zaczynaja szkodzic
    i tylko szkodzic - ale coz na inercje nie ma rady.

  • 35. Data: 2004-04-20 12:45:41
    Od: "Pawel Wimmer" <p...@i...com.pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl> napisał w wiadomości
    > Cala ta sprawa wyglada na to ze Biedronka czyms sie TVN-owi narazila. Cala
    > ta sprawa mi smierdzi tak jak ta z rzeznia i ubojem swin. Kazdy kto choc
    > troche pracowal w rzezni, wysmieje tych redaktorkow.

    No to ciekawe, dlaczego biegli uznali, że informacje o ugotowaniu świni
    żywcem były prawdziwe.
    Wytłumaczysz to, czy też może znowu wyśmiejesz te informacje?
    PW

  • 36. Data: 2004-04-20 13:19:51
    Od: Alpha <a...@g...in.pl>

    Mariusz Jankowicz (m...@e...com.pl) piszesz:

    > Coz jesli Ty tego powodu nie widzisz to Twoja strata (swiadomosc
    > rzeczywistosci zwykle podwyzsza skutecznosc dzialania), ale "rynek"
    > niestety ustala gdzie Twoje (i moje) miejsce.

    To przykre. Na szczescie na razie to ja ustalam swoje miejsce...

    > Mnie osobiscie to akurat irytuje, ze ktos mi ustala, ze nie moge
    > byc prima baler(on)ina.

    Masz to prawnie zakazane? :) Gdzie? :)

    > A tak nawiasem to wiekszosc przejawow feminizmu jest szkodliwa

    Byc moze. Nie wiem. Nie probowalam byc feministka. Chyba ze dla
    Ciebie feminizm to wszelkie proby decydowania kobiet o sobie? :)

  • 37. Data: 2004-04-20 13:27:31
    Od: ct <c...@P...gazeta.pl>

    Sheriff Dagget sez:
> [...]
    >jest głucha, ślepa i niemrawa (a markety tak skrzętnie to ukrywają),
    >albo wchodzą w grę kwestie korupcyjne. A to, że nikogo nie oskarżono nie

    Dokumenty są w porządku (tak jak menda dyrektor mowil: nie ma nadgodzin
    na papierze), przed sądem ludzie nie chcą zeznawać. Podjecie jakich
    działań zaproponowałbyś inspektorowi pracy, który de facto nie ma sie w
    tym momencie o co zaczepic?

    pzdr

  • 38. Data: 2004-04-20 13:39:19
    Od: ct <c...@P...gazeta.pl>

    Sheriff Dagget sez:

    >No to juz jest szczyt glupoty cos tu napisal. Rola radia, prasy i TV(N tez)
    >jest naglasnianie takich spraw. Powinies jeszce napisac, ze lekarze sie

    Ostrożnie. Temat podjął Newsweek (axel springer polska), nie tvn. JMD to
    firma portugalska. tvn się przyłączył, bo temat bardzo dobry jest
    przeciez. Jezeli w wyniku slusznego bojkotu sieci jmd odsprzeda sklepy
    jakiemus aldi albo innemu niemieckiemu whateverowi, to zobaczymy
    wszyscy, jak w dzisiejszych czasach wyglada patriotyzm. tyle ze nie
    nasz, niestety.

    pzdr

  • 39. Data: 2004-04-20 14:17:16
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Mariusz Jankowicz (m...@e...com.pl) piszesz:

    > To przykre. Na szczescie na razie to ja ustalam swoje miejsce...

    Wow! "Moge byc lekarka jesli tylko zechce, albo Barbie lalka, tudziez
    kosmonautka." - trzym sie tego, wiara czyni cuda.

    > Masz to prawnie zakazane? :) Gdzie? :)

    Zwyczajowo.

    > Byc moze. Nie wiem. Nie probowalam byc feministka. Chyba ze dla
    > Ciebie feminizm to wszelkie proby decydowania kobiet o sobie? :)

    Nie, feminizm dla mnie to m.in. pretensje o roznicowanie plciowe, wszedzie -
    nawet tam gdzie jest to oczywiste.

  • 40. Data: 2004-04-20 14:18:46
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    Użytkownik "ct" <c...@P...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiemus aldi albo innemu niemieckiemu whateverowi, to zobaczymy
    > wszyscy, jak w dzisiejszych czasach wyglada patriotyzm. tyle ze nie

    Hmm, ale z czym ostroznie? To ze media nawzajem sie inspiruja to zadna
    nowosc nie bardzo chwytam o co Ci chodzi?