PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy istnieje jakas medota zabezpiecznienia aby pracodawca wyplacal pensje w terminie?

  • 1. Data: 2004-04-18 21:23:50
    Temat: czy istnieje jakas medota zabezpiecznienia aby pracodawca wyplacal pensje w terminie?
    Od: user <N...@m...one.pl>

    Witam
    Mam pytanie jak w temacie.. czy istnieje jakas skuteczna metoda aby sie
    "zabezpieczyc" np: jakis punkt w umowie aby pracodoawca wyplacal pensje
    w terminie? mozna zarzadac od pracodawct punktu w umowie w ktory
    zobowiazuje sie do placenia wynagrodzenia do tego i tego dnia kazdego
    miesiaca?
    zalozmy umowa jest od 1-szego to do kiedy pracodawca winien wyplacic pensje?
    pozdrawiam
    user

  • 2. Data: 2004-04-19 03:43:06
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

> [...]
    > miesiaca?
    > zalozmy umowa jest od 1-szego to do kiedy pracodawca winien wyplacic

    Masz to zagwarantowane ustawowo (oczywiscie pracodawca sam ustala w
    regulaminie pracy kiedy bedzie wyplacal 1,10,15 itp) za kazdy dzien zwloki
    sa ustalone karne odstki. Ale wyegzekwowac mozesz to tylko jeden raz u
    jednego pracodawcy (w sadzie czyli piewszy i statni) dalej cie wyleje na
    zbity pysk :-((

    zycze przyjemnego dochodzenia "swojego" :-))
    Irek
    ps trzeba bylo poogladac wczoraj przed 20 TVN o Biedronkach :-((

  • 3. Data: 2004-04-19 11:32:08
    Od: epox <u...@m...one.pl>

    Witam
    dziekuje za odpowiedz:)
    mialem zaszczyt to ogladac dzisiaj bedzie dalszy ciag tego..
    pozdrawiam
    user