PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3/4 Polaków wg. audio tele z 17.04.2004 uważa że Polacy nie powwini emigrować z kraju za pracą

  • 1. Data: 2004-04-19 05:45:29
    Temat: 3/4 Polaków wg. audio tele z 17.04.2004 uważa że Polacy nie powwini emigrować z kraju za pracą
    Od: "GG" <g...@g...pl>

    Witam,
    Co wy o tym sądzicie?
    Ja sam byłem kilka miesięcy "turystycznie" i uważam że nielicznym udaje się
    w USA zlegalizować pobyt, znaleźć normalna pracę.
    Przed wyjazdem miałem szczęście pracować w dużej amerykańskiej korporacji,
    więc miałem porównanie.
    Z drugiej strony jesli ktoś w polsce nie ma mieszkania, pracy , rodzina nie
    daje mu wsparcia finansowego, nie stać jej - minimum socjalne, musiałby
    kraść aby przeżyć, to chyba lepiej aby wyemigrował. I rozumiem ze w tym
    mieszcza się polacy - ta 1/4 oraz osoby wybitne które wszędzie znajda prace
    , oraz z GC
    ....I później sie dziwimy dlaczego tak źle mówia o polakach, za granicą ,
    jak ich nasza "klasa polityczna" , "rządzący", "skazali" na zesłanie tak
    samo jak na sybir?

    pozdrawiam
    GG

  • 2. Data: 2004-04-19 05:54:18
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c5vp6m$8vo$1@nemesis.news.tpi.pl>, g...@g...pl
    says...

    > Witam,
    > Co wy o tym s?dzicie?

    To wolny kraj. Jak ktos chce, to emigruje, jak ktos nie ma ochoty, to
    nie emigruje. I guzik powinno go obdchodzic to, co robia inni.

    ..:: fabio

  • 3. Data: 2004-04-19 06:50:38
    Od: "Paweł Paprota" <y...@J...pl>

    Użytkownik "Fabio" <f...@a...inetsolutions.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    >
    > To wolny kraj. Jak ktos chce, to emigruje, jak ktos nie ma ochoty, to
    > nie emigruje. I guzik powinno go obdchodzic to, co robia inni.

    Popieram w stu procentach ten poglad. Sa wazniejsze / ciekawsze tematy do
    poruszenia w mediach.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Paprota

  • 4. Data: 2004-04-19 07:22:38
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Pewnie w respondentach odezwala sie standardowa zawisc Polakow:
    "nie znam jezykow / nie potrafie sobie zorganizowac wyjazdu albo nie
    mam pieniedzy / nie mam odpowiednich kwalifikacji zeby znalezc
    prace za granica to inni tez niech siedza w kraju!"

    Bucz

  • 5. Data: 2004-04-19 07:56:18
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Piotr Chmielewski wrote:

> [...]
    > mam pieniedzy / nie mam odpowiednich kwalifikacji zeby znalezc
    > prace za granica to inni tez niech siedza w kraju!"

    Tak, a Ci co wyjezdzaja, to dorabiaja sie na ludzkiej krzywdzie! Za duzo
    zarabiaja, wiec powinni im zabrac! I rozdac biednym rolnikom!

    ..:: fabio

  • 6. Data: 2004-04-19 07:56:59
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Piotr Chmielewski wrote:

> [...]
    > mam pieniedzy / nie mam odpowiednich kwalifikacji zeby znalezc
    > prace za granica to inni tez niech siedza w kraju!"

    Zreszta to nic dziwnego w kraju, gdzie 30% popiera Leppera.

    ..:: fabio

  • 7. Data: 2004-04-19 09:20:15
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Mon, 19 Apr 2004 09:56:59 +0200, gdy Fabio
    <f...@a...inet.alpha.pl> napisał:

    >Zreszta to nic dziwnego w kraju, gdzie 30% popiera Leppera.

    Nie obraziłbym się, jakby akurat te 30% wyemigrowało :)
    Przy okazji zlikwidowalibyśmy przeludnienie agrarne... :)

    r.

  • 8. Data: 2004-04-19 09:40:09
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Robert Drózd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    > Stało się to Mon, 19 Apr 2004 09:56:59 +0200, gdy Fabio

    > Nie obraziłbym się, jakby akurat te 30% wyemigrowało :)
    > Przy okazji zlikwidowalibyśmy przeludnienie agrarne... :)
    >
    > r.

    Marne szanse! Ci co będą głosować na Leppera na pewno nie wyjadą!!

    pozdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2004-04-19 11:22:18
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > Marne szanse! Ci co będą głosować na Leppera na pewno nie wyjadą!!
    >
    > pozdr
    > Krzysiek

    I cale szczescie dla obcokrajowcow :-)))))
    pozdrawiam
    Irek

  • 10. Data: 2004-04-19 12:22:46
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Robert Drózd wrote:

    > Nie obraziłbym się, jakby akurat te 30% wyemigrowało :)
    > Przy okazji zlikwidowalibyśmy przeludnienie agrarne... :)

    Nie, nie, ale oni nie wyemigruja. Im sie nie chce doksztalcic, im sie
    nie chce wyjechac, im sie nie chce zabrac za siebie. Ale tez nie chca,
    aby inni to robili, bo cudzy sukces w oczy kluje.

    ..:: fabio