PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-04-20 00:13:16
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Apr 2004 18:59:16 +0200, przemo77 wrote:

    > 2) Co do opoznionych zaplat za towary - tu sie nie zgadzam z wami - przeciez
    > jak dostwcy nie pasuje to nie musi podpisywac z Biedronkami umowy dostaw. W
    > umowie takiej jest wyraznie napisany termin platnosci - jak takie wydluzone
    > terminy nie pasuja to po co firmy z Biedronka chca wspolpracowac - przeciez
    > nikt im nie kaze. Trzeba po prostu czytac umowy a nie podpisywac co wlazie
    > pod reke. A po drugie to takie mamy prawo niestety ze pozwala na dlugie
    > terminy platnosci - Biedronka je po prostu wykorzystuje.

    ...jak ktoś już Ci zwracał uwagę, jest różnica między ,,długimi
    terminami'' a ,,niepłaceniem wcale''

    > 3) Co do wozenia palet przez kobiety tez sie nie zgodze z waszymi opiniami.
    > To fakt ze to robia, zreszta to sie robi wszedzie. Ale akurat awantura w tej
    > kwestii moze podzialac na szkode kobiet.

    ...prawo zabraniające pracować kobiecie w ciąży w kopalni też
    (patrząc z Twojego punktu widzenia) działa na niekorzyść kobiet. Więc
    co? Do kopalni z nimi, w końcu takie bezrobicie jest... i
    równouprawnienie...

    > Mamy takie bezrobocie w Polsce ze
    > taki pracodawca po prostu przestanie zatrudniac kobiety a zacznie brac
    > samych mezczyzn - a co, wolno mu - przynajmniej nie bedzie mial problemow w
    > razie kontroli.

    ...niestety na całym świecie (nawet w krajach cywilizowanych, do
    których Polska niestety się nie zalicz) kobiety zarabiają mniej niż
    mężczyźni...

    > A potem dziwicie sie ze nikt nie chce zatrudniac kobiet.

    ...musiałbyś zmienić kodeks pracy w wielu miejscach, aby kobiety były
    tak samo chętnie przyjmowane do pracy jak mężczyźni... pytanie tylko,
    czy my mężczyźni tego akurat chcemy, nie pytając (na razie ;) o to
    kobiet...

    > Same chcialy rownouprawnienia wiec niech je maja.

    ...masz całkowitą rację, trzeba jeszcze zrobić wspólne przebieralnie
    i prysznice, obsadzić budowy w połowie kobietami, dawać ten sam rozmiar
    łopaty, w końcu chciały równouprawnienia, nie??

    > A druga sprawa ze
    > przewiezienie palety cukru paleciakiem to zadne cudo - to nie jest wcale
    > takie trudne i ciezkie jak mogloby sie wydawac.

    ...oczywiście Ty jako pełnowartościowy mężczyzna potrafisz ocenić
    ilość sił włożonych przez pełnowartościową kobietę do
    przewiezienia paleciaka z punktu A do punktu B. I zapewne wiesz, że
    kosztuje to tyle samo wysiłku. W końcu kobiece rekordy w podnoszeniu
    ciężarów nie różnią się od męskich...

    > Trzecia sprawa jest taka ze
    > nikt nie zabroni takiej kobiecie rozladowania tej palety recznie i wozenia
    > po 100 kg - tyle tylko ze gwarantuje ze to kosztuje o wiele wiecej sil niz
    > przewiezenie calej na raz paleciakiem.

    ...już słyszę kierownika zachwyconego ,,pomysłowością'' swojej
    pracownicy...

    > Poza tym z tego co sie orientuje to
    > na kazdym sklepie jest tez jeden paleciak elektryczny i jego obsluga nie
    > kosztuje zbyt wiele wysilku.

    ...tylko pewnie nie ma go kto obsługiwać, bo towar albo rozładowuje
    kierowca, albo kobieta... pewnie akurat zapomnieli go zatankować
    lub naładować akumulatory...

    > Cala ta sprawa wyglada na to ze Biedronka czyms sie TVN-owi narazila.

    ...taa, pewnie chcieli zatrudnić Lisa jako rzecznika...

    > Cala ta sprawa mi smierdzi tak jak ta z rzeznia i ubojem swin. Kazdy kto
    > choc troche pracowal w rzezni, wysmieje tych redaktorkow.

    ...czyżbyś oprócz pracy w Jumbo, pracował też w rzeźni?

    > Podobnie jak w
    > przypadku biedronek. Naprawde wcale sie nie zdziwie jak Biedronka
    > przestanie zatrudniac kobiety - po co im niepotrzebne klopoty jak przy
    > takim bezrobociu mozna brac samych facetow.

    ...z facetem można sobie mniej pojechać niż z kobietą, facet zawsze
    znajdzie pracę na budowie gdzie zarobi lepiej, kobiety bardziej starają
    się w pracy niż mężczyźni...

    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---