PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-04-19 12:44:40
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katarzyna Sokół wrote:

    > Wczoraj wieczorem bawiąc się w przełączanie kanałów w TV trafiłam na
    > program na temat wykorzystywania pracowników w Biedronce.
    > Głównie chodziło o to że te ogólnopolskie markety to "obozy pracy". Brak
    > nadgodzin przy pracy naście godzin na dobę, kobiety dźwigające ciężary
    > niezgodnie z przepisami, jednym słowem wszystko najgorsze.

    Ja tu widze dwa problemy:

    1/ bezsens dzialania samej firmy, ktora w ten sposob naraza sie na
    utrate klientow; wykrycie tego typu praktyk moze spowodowac odplyw
    czesci klientow,

    2/ duza ilosc bezrobotnych posiadajacych niskie kwalifikacje; aby
    pracowac w supermarkecie, wiele nie trzeba; dlatego tez firma moze czuc
    sie pewnie - wie, ze na miejsce jednego przyjdzie kilku innych.

    A poza tym - Biedronka kojarzy mi sie z jedna wielka chala. Chalowate
    produkty (kiedys sie nacialem i zrobilem tam zakupy), a do tego
    chalowata kampania reklamowa - reklamy tak glupie, ze az szkoda gadac.

    ..:: fabio