PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-04-21 00:22:59
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Apr 2004 09:54:50 +0200, Alpha wrote:

    > A wiesz co Ci powiem? Mnie osobiscie to akurat irytuje. Poza
    > tym ze jestem kobieta, to jestem tez czlowiekiem, pochlebiam
    > sobie ze myslacym i nie widze najmniejszego powodu zeby ktos
    > mi ustalal gdzie moge pracowac a gdzie nie.

    ...wszystko zależy od punktu widzenia... niestety statystyczne kobiece
    ,,osiągi'' są mniejsze od statystycznych ,,osiągów'' męskich, co
    widać na przykładzie różnych sportów...

    ...więc gdyby nie było żadnych norm określających ciężary,
    przypuszczam że długo byś nie wytrzymała w tej kopalni...

    > Mowiac najkrocej, jak mi szajba odbije, i bede sobie chciala w tej
    > kopalni pozasuwac, to g... Cie to powinno obchodzic...

    ...na dobrą sprawę Twoje słowa można dla przykładu użyć tak: ,,jak
    mi szajba odbije i będę chciała sobie pozasuwać w Biedronce to g...
    Was (czytelników, telewidzów, kontrolerów PIP, itp.) powinno to
    obchodzić... przecież jestem myślącą osobą i nikt nie będzie mi
    mówił co mi wolno a czego nie...''

    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---