PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-05-30 16:53:20
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prosci ludzie oceniaja prace pod katem kopania rowu.
    > jak sie urobisz, spocisz to pracujesz.... :-))))

    Hej!

    Przygladam sie dyskusji i zaczyna mi sie coraz bardziej podobac.
    Rzeczywiscie tutaj musze sie zgodzic z argumentem kolegi.

    Rowniez uwazam ze w Polsce szanuje sie tylko prace fizyczna, taki
    codzienny "znoj", najlepiej gorniczy.
    Zaobserwowac to mozna wlasnie w mojej dziedzinie (prawo), ludzie
    czesto nie rozumieja czemu za wydawaloby sie prosta porade
    prawna, prawnik oczekuje jakiejs gratyfikacji - nawet gdy
    nie musial spojrzec do ustaw lub napisac czegokolwiek.
    Mowia "przeciez on to wie" - nie musial nic zrobic! Nie
    sa wstanie zrozumiec, ze ten czlowiek udzielajac takiej porady
    musial wczesniej skonczyc 5 lat ciezkich studiow (oczywiscie ciezkich
    jezeli sie przykladal i chce prezentowac jakis poziom), potem
    3 lata aplikacji, po drodze zdawac egzaminy itp i dopiero to
    pozwala mu czesto udzielic "prostej" porady.

    No hmm... to wszystko :)

    Konrad