PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezzwrotny kredyt dla nowego przedsiebiorcy ?

  • 1. Data: 2005-11-06 12:50:12
    Temat: Bezzwrotny kredyt dla nowego przedsiebiorcy ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Doszly mnie sluchy, ze jezeli zakladam nowa dzialanosc gopodarcza, to moge
    starca sie o kredyt rzedu 10 tys - i to w dodatku bezzwrotny. Jak to jest ?
    Gdzie mozna o tym poczytac ?

    Fantom

  • 2. Data: 2005-11-06 14:20:14
    Temat: Re: Bezzwrotny kredyt dla nowego przedsiebiorcy ?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    pożyczka jest realizowana przez PUPy.
    google + "pup pożyczka"
    najprostrze
    --
    ---> to tylko moje zdanie <--
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-11-06 16:59:30
    Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@a...pl>

> [...]
    > starca sie o kredyt rzedu 10 tys - i to w dodatku bezzwrotny. Jak to jest

    Z ta pozyczka/dofinasowaniem nie jest tak rozowo. O ile w PUPie beda jeszcze
    pieniadze na ten cel, oczywiscie. Czeka cie tez niemila niespodzianka w
    postaci 3 tygodniowego szkolenia...

    Informacje to oczywiscie otrzymalem w PUPie, po zarejestrowaniu sie. Przed
    rejestracja nie chciano mi ich przekazac...

  • 4. Data: 2005-11-07 09:44:21
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "Bolivar (Bartek)" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Informacje to oczywiscie otrzymalem w PUPie, po zarejestrowaniu sie. Przed
    > rejestracja nie chciano mi ich przekazac...
    Jak to mowia - kto szuka nie bladzi i nikt nikomu łaski nie robi ...

    http://www.up.warszawa.pl/druki/kryteria180805.doc
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 5. Data: 2005-11-07 18:14:24
    Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@a...pl>

    > Jak to mowia - kto szuka nie bladzi i nikt nikomu łaski nie robi ...
    >
    > http://www.up.warszawa.pl/druki/kryteria180805.doc

    Jest maly problem - ten dokument czytalem jakis miesiac , dwa temu i nic o
    szkoleniu nie pisalo...

  • 6. Data: 2005-11-07 18:40:30
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > http://www.up.warszawa.pl/druki/kryteria180805.doc

    Tylko, ze tu nic nie ma na temat bezzwrotnosci :( A ja slyszalem ze istnieje
    taka mozliwosc

    Fantom

  • 7. Data: 2005-11-08 08:58:03
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko, ze tu nic nie ma na temat bezzwrotnosci :( A ja slyszalem ze
    > istnieje
    > taka mozliwosc

    Bo istnieje. Jesli je wydasz zgodnie z ustalonym harmonogramem i przez min
    rok bedziesz prowadzil te DG to nie musisz ich oddawac. Ale wszystkiego
    dowiesz sie w PUP.
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 8. Data: 2005-11-08 09:01:44
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    > Jest maly problem - ten dokument czytalem jakis miesiac , dwa temu i nic o
    > szkoleniu nie pisalo...

    I nadal nie jest napisane ... A jak do PUP poszedles to Ci wszystko
    powiedzieli nieprawdaz?
    Poza tym bezrobotnemu (z perspektywami na wlasny biznes) to szkolenie chyba
    nie stoi na przeszkodzie? Mysle, ze wieksza jest wymog posiadania niemal
    rownowartosci wkladu wlasnego w stosunku do dotowanej kwoty ...
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 9. Data: 2005-11-08 10:25:00
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 7 Nov 2005 19:40:30 +0100, Fantom napisał(a):

    > Tylko, ze tu nic nie ma na temat bezzwrotnosci :( A ja slyszalem ze istnieje
    > taka mozliwosc
    >
    > Fantom

    Bo wszyscy lekkie bzdury piszą... Sam zresztą też tak piszesz :)
    Jak to jest bezzwrotne, to przecież to nie jest ani pożyczka, ani kresyt.
    To się nazywa dotacja. I jest faktycznie bezzwrotna pod warunkiem
    prowadzenia założonej działalności przez określony czas.
    Wszystko znajdziesz w odpowiedniej ustawie (Ustawa z dnia 28 lipca 2005 r.
    o zmianie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz o
    zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 164, Poz. 1366)

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl