PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobotny po studiach, ale przed dyplomem?

  • 1. Data: 2005-11-15 07:11:23
    Temat: Bezrobotny po studiach, ale przed dyplomem?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Czy osoba ktora ukonczyla studia (uzyskala absolutorium), i jest w
    trakcie pisania pracy magisterskiej moze zarejestrowac sie w urzedzie
    pracy jako bezrobotny?

  • 2. Data: 2005-11-15 08:56:23
    Temat: Re: Bezrobotny po studiach, ale przed dyplomem?
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    nie poniewaz posiada status studenta.

  • 3. Data: 2005-11-15 10:02:20
    Od: Schwester <j...@c...com>

    drewnokocur napisał(a):
    > nie poniewaz posiada status studenta.

    Niekoniecznie!
    Ja np. zostałęm skreślony z listy studentów bo niezłożyłem pracy w
    terminie, dopiero po roku się aktywowałem.

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 4. Data: 2005-11-15 11:47:30
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    założyłam, że nie minęło pól roku od absolutorium
    swoją drogą oczywiście osoba z absolutorium nie skończyła studiów, bo
    zaliczyła dopiero 9 semestr- tak gwoli ścisłości.
    ale jesli juz zdążyli skreślic z listy to faktycznie, można się rejestrować.
    pozdr. E.

  • 5. Data: 2005-11-15 13:05:22
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > założyłam, że nie minęło pól roku od absolutorium
    > swoją drogą oczywiście osoba z absolutorium nie skończyła studiów, bo
    > zaliczyła dopiero 9 semestr- tak gwoli ścisłości.

    A co ma do tego ten 9 semestr ? Jak ktos robi licencjat to chyba juz po 6
    moze skonczyc.
    Jarod

  • 6. Data: 2005-11-15 13:25:16
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A co ma do tego ten 9 semestr ? Jak ktos robi licencjat to chyba juz po 6
    > moze skonczyc.
    > Jarod
    tu była mowa o pracy magisterskiej...
    ale to nie numer ma znaczenie, tylko fakt, że obrona pracy jest warunkiem
    zaliczenia ostatniego semestru, więc ten, kto się nie obronił, nie może
    mówić o tym, że skończył studia.
    pozdr. E.

  • 7. Data: 2005-11-15 13:46:45
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    drewnokocur napisał(a):
    > ale to nie numer ma znaczenie, tylko fakt, że obrona pracy jest warunkiem
    > zaliczenia ostatniego semestru, więc ten, kto się nie obronił, nie może
    > mówić o tym, że skończył studia.
    A czy nie jest tak, ze warunkiem zaliczenia ostatniego semestru jest
    uzyskanie wpisu z seminarium dyplomowego?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-11-15 15:43:43
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > ale to nie numer ma znaczenie, tylko fakt, że obrona pracy jest warunkiem
    > zaliczenia ostatniego semestru, więc ten, kto się nie obronił, nie może
    > mówić o tym, że skończył studia.
    > pozdr. E.

    A Olek ? Z tego co wiem ( moge miec bledne info , wiec prosze mnie poprawic
    jesli sie myle ), ale pisanie pracy mgr. jest opcjonalne i jesli nie
    interesuje Cie tytul to mozesz skonczyc szkole zaliczyc wszystkie przedmioty
    i wtedy masz wyzsze , ale bez tytulu.
    Jarod

  • 9. Data: 2005-11-15 17:00:13
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    olek studiów nie skończył. skończył 9 semestrów, ma absolutorium, ale nie
    może powiedzieć o sobie, że ma wyższe wykształcenie.
    może są takie przypadki u jakich piszesz ale ja o nich nie słyszałam.
    trochę siedzę w temacie, ponadto sama studiowałam na uniwerystecie, normalne
    dzienne, 5- letnie, magisterskie. praca mag jest obowiązkowa i jest
    warunkiem zaliczenia 10 semestru. bez tego owszem, masz absolutorium, ale
    nie możesz mówić o sobie, że skończyłeś studia i masz wyższe
    wykształcenie.nie ma czegoś takiego jak wyższe wykształcenie bez tytułu
    magistra- na stan mojej wiedzy.oczywiście z uwzględnieniem kwestii
    inżynierów. no i studentów medycyny, bo oni się o ile wiem, nie mają pracy
    magisterskiej.
    i jeszcze jedno- osoba z absolutorium ma status studenta! do czasu aż się
    nie obroni, albo jej nie skreślą z listy, bo tego nie zrobi.
    a jeśli nie interesuje cię tytuł, to w każdym momencie możesz zakończyc
    edukacje, ale to będą przerwane studia, a nie skończone.
    pozdr.:-)

  • 10. Data: 2005-11-15 19:49:29
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

> [...]
    > nie interesuje Cie tytul to mozesz skonczyc szkole zaliczyc wszystkie
    > przedmioty i wtedy masz wyzsze , ale bez tytulu.

    mylisz sie, nie masz tytulu nie masz studiow.