PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy - zapytania

  • 1. Data: 2005-11-14 14:28:40
    Temat: rozwiazanie umowy - zapytania
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    mam zapytanie dotyczace rozwiazania umowy o prace.
    Pracownik ma jdnomiesieczny okres wypowiedzenia, pismo o wypowiedzenia
    zlozyl dnia dzisiejszego tj. 14.11.2005

    Kiedy konczy sie okres wypowiedzenia?
    Wymiar urlopu pracownika: 20 dni, pozostalo 4 dni. Czy mozna w czasie
    wypowiedzenia wyslac pracownika na urlop? Jesli nie, czy musimy zaplacic za
    te dni ekwiwalent?
    Czy w tej stytuacji przysluguja jakies dni na szukanie pracy, jesli tak to
    ile?

    Czy w wypowiedzeniu umowy przez pracownika, pracownik musi podac przyczyne
    wypowiedzenia?
    Czekam na informacje.

    Pozdrawiam,

    Asia

  • 2. Data: 2005-11-14 16:28:58
    Temat: Re: rozwiazanie umowy - zapytania
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    ehh, KP:
    Dział drugi, oddział drugi, artykuły od 30 do 36, art37 to zwol. na czas
    poszukiwania pracy

    http://praca.gazeta.pl/praca/1,47406,459081.html?as=
    4

    to przykre że pracodawca nie potrafi znaleźć tak podstawowych informacji :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-11-14 17:44:57
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 14 Nov 2005 15:28:40 +0100, "Asia"
    <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> zakodował:

> [...]

    >Wymiar urlopu pracownika: 20 dni, pozostalo 4 dni. Czy mozna w czasie
    >wypowiedzenia wyslac pracownika na urlop? Jesli nie, czy musimy zaplacic za

    Można. Ale jeżeli nie otrzyma urlopu w naturze należy się ekwiwalent
    liczony tak samo jak wynagrodzenie za urlop.

    >Czy w tej stytuacji przysluguja jakies dni na szukanie pracy, jesli tak to
    >ile?

    Nie - tylko gdy umowę wypowiada pracodawca należy się zwolnienie na
    poszukiwanie pracy.

    >Czy w wypowiedzeniu umowy przez pracownika, pracownik musi podac przyczyne
    >wypowiedzenia?

    Nie.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded