PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to jest rzeczywiscie atut firmy

  • 1. Data: 2005-11-14 20:07:52
    Temat: czy to jest rzeczywiscie atut firmy
    Od: Lukasz <k...@b...pl>

    Witam,

    Czytam w sieci ogloszenia o prace dla informatykow i zastanawiam sie czym
    tak naprawde firma chwali sie piszac jeden z punktu jej oferty w przypadku
    podjecia pracy:

    - pracę w młodym zespole, który cechuje profesjonalizm i zaangażowanie w
    realizowane zadania;

    Bylem na paru rozmowach i z tego co widze ten 'mlody zespol' jest tak
    wspanialy i profesjonalny a firma tak rozwienita... szkoda tracic czasu.
    Chyba jedynie studenci aplikuja do nich :)

    Pozdrawiam,

    Lukasz

  • 2. Data: 2005-11-14 23:14:24
    Temat: Re: czy to jest rzeczywiscie atut firmy
    Od: "zil" <n...@w...biz.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wspanialy i profesjonalny a firma tak rozwienita... szkoda tracic czasu.
    > Chyba jedynie studenci aplikuja do nich :)

    Nie zauwazyles, ze teraz w fIRMACH pracuja tylko mlode zespoly
    profesjonalnych studentow za 800zl na reke. Sam za tyle kiedys pracowalem :)

  • 3. Data: 2005-11-15 07:49:28
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Lukasz napisał(a):
> [...]
    > przypadku podjecia pracy:
    >
    > - pracę w młodym zespole, który cechuje profesjonalizm i zaangażowanie

    To jest taka papka, nowomowa, podobna do "w związku z dynamicznym
    rozwojem". Ja, młodzież ;-), osobiście preferuję pracę w "starym,
    doświadczonym zespole, którego czlonkowie nie narywają się jak
    młodziaki". I pewnie wielu takie zespoły preferuje. Też mnie dziwi
    bezmyślność pracodawcow, wypisujacych takie bzdety w ogłoszeniach.

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-11-15 08:57:45
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    "Lukasz" <k...@b...pl> wrote in message

    > - pracę w młodym zespole, który cechuje profesjonalizm i zaangażowanie w
    > realizowane zadania;

    uczciwie ostrzegają ze neiwiele zapłacą a wy tu na nich najeżdżacie ;) ;)

  • 5. Data: 2005-11-15 11:37:50
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "mbn" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Lukasz" <k...@b...pl> wrote in message
    > uczciwie ostrzegają ze neiwiele zapłacą a wy tu na nich najeżdżacie ;) ;)

    uczciwie to by podali stawke a nie takie hocki..

  • 6. Data: 2005-11-18 10:06:31
    Od: "Cahir" <c...@t...op.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > uczciwie to by podali stawke a nie takie hocki..

    Wtedy nie dostaliby odpowiedzi :)

    pozdrówka

    --
    Cahir