PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aspekty pracy INFORMATYKA

  • 31. Data: 2006-05-14 07:45:07
    Temat: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Od: Adam <a...@m...w.stopce>

    > jedynak wychowany przez samotna matke 2 domy do utrzymania gospodarstwo
    > rolne (ktore przynosi dochody)

    Praca zdalna. Stworz dobre oprogramowanie, udostepnij jako demo, a nawet
    freeware. Zrob portfolio. Wyslij je do paru firm. Moze ktos sie odezwie.

    > sama tyle na mnie nalozyla ciezko mi teraz jest jej odmowic mam chyba
    > zabardzo wpojona lojalnosc bo nie potrafilbym oddac jej do domu opieki itp.
    >
    > to mnie wlasie gnebi

    Uwazaj. Znam przypadki, gdy jedynak zajmowal sie rodzicami. Gdy Ci
    umarli zostal sam, kawaler w wieku 45 lat, na gospodarce tworzonej
    zgodnie z oczekiwaniami rodzicow (na ogol nie przystajacej do realiow
    rynkowych). Grzeczny wobec starszych, niesmialy wobec rowiesnikow. Czy
    tego chcieli jego rodzice ???
    To jest trudna sytuacja, ale trzeba sobie przygotowac plan dzialania.

    > - zakladam firme bede mial dotacje z ue i co z tego skoro to mi nie daje
    > satysfakcji kasa wazna ale nie najwazniejsza !

    Mnostwo osob nie robi w zyciu tego, co ich interesuje.
    Dla ambitnych to czas na przemyslenie dalszych krokow, motywacja do
    rozwiazania problemu.

    > Czemu narzekam ?
    > bo tak trodno znalesc odpowednia osobe do zycia

    Hmmm... a czy tu nie lezy pies pogrzebany ???
    Piszesz o pracy, uwarunkowaniach, a tu taki argument ?

    --
    Adam

  • 32. Data: 2006-05-14 12:00:12
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Adam napisał(a):

    > Co ciekawe z praktyczna znajomoscia HPUX bank oferuje 2000pln brutto. A
    > jak nie znajdzie za taka stawke chetnego, to zamowi outsourcing za
    > 10'000 pln miesiecznie :)

    Bo to idzie juz z innego konta (ksiegowego) ;>
    Skad ja znam takie podejscie... ehhhh

    pzdr
    robbi

  • 33. Data: 2006-05-14 12:57:34
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Co ciekawe z praktyczna znajomoscia HPUX bank oferuje 2000pln brutto. A
    > jak nie znajdzie za taka stawke chetnego, to zamowi outsourcing za 10'000
    > pln miesiecznie :)

    To chyba zart???? Mysle o 2000 brutto za HPUX-a, bo te 10 tysia mnie nie
    dziwi... Co to za bank?

  • 34. Data: 2006-05-15 07:38:57
    Od: "PrefiX" <p...@p...onet.pl>

    i tu wlasnie jest "chyba" setno sprawy.
    Mam szukac pracy tylko kolo domu, jak zaczynam chciec isc dalej to zaraz
    choruje itp.sam juz nie wiem co robic

  • 35. Data: 2006-05-15 08:40:02
    Od: "gg" <...@d...com>

> [...]
    > jego rodzice ???
    > To jest trudna sytuacja, ale trzeba sobie przygotowac plan dzialania.

    dokladnie, tez znam taka osobe, zmarnowane życie.

  • 36. Data: 2006-05-15 20:40:18
    Od: Adam <a...@m...w.stopce>

    > i tu wlasnie jest "chyba" setno sprawy.
    > Mam szukac pracy tylko kolo domu, jak zaczynam chciec isc dalej to zaraz
    > choruje itp.sam juz nie wiem co robic

    Idz dalej na sile. Sprobuj wytrwac kilka miesiecy. Im dluzej bedziesz
    zwlekal tym trudniej bedzie sie wyrwac.
    Przejmowalem sie w zyciu zmianami, nie wyobrazalem sobie jak to bedzie w
    nowym miejscu. Po kilku takich decyzjach czlowiek nabywa odpornosci jak
    po szczepionce. To tzw. szkola zycia. Wybierz ja sobie sam, nim zycie
    Cie do tego zmusi.

    --
    Adam