PracaGrupypl.praca.dyskusje › 655 czy 647

  • 1. Data: 2006-05-10 22:06:04
    Temat: 655 czy 647
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    na dwoch roznych stronach podaje dwie rozne wartosci NETTO najnizszej
    krajowej.
    To w koncu jak jest ?

  • 2. Data: 2006-05-10 22:32:56
    Temat: Re: 655 czy 647
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    rs napaskudził na ekranie:

    > na dwoch roznych stronach podaje dwie rozne wartosci NETTO najnizszej
    > krajowej.
    > To w koncu jak jest ?

    Zależy o jaką definicję netto podają. Ztcp to 655,54 (nie jestem pewna czy
    to tak dokładnie), to jest przychód brutto minus zus minus podatek - czyli
    bez uwzględnienia ubezpieczenia zdrowotnego.
    Być może 647 to kwota już 'do wypłaty' czyli po odliczeniu zdrowotnego.
    Lepiej sprawdzić np. kalkulatorem:
    http://www.randstad.pl/rpl/candidate/salary-calculat
    or/

    /chociaż ten akurat w openoffice nie chciał mi pójść - ale kiedyś go
    używałam i w miarę dobry był- jednak głowy nie daję/

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --