PracaGrupypl.praca.dyskusje › godziny nocne

  • 1. Data: 2006-05-10 21:46:32
    Temat: godziny nocne
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    witam

    Pracuje w firmie ochroniarskiej.WYPŁATA TO : NAJNIZSZA KRAJOWA+NOCKI
    Mam pytanie jak sie oblicza stawke za godziny nocne i wogole stawke
    godzinna.
    Czy stawka za godziny nocne jezt zalezna od ilosci dni roboczych?

    W miesiacu kwietniu bylo zdaje sie 152 godziny robocze.
    Przepracowalem 156 godzin.Wsrod tych 156 godzin byly 48 godziny nocne.

    Dostalem na netto 677.Zastanawiam sie czy nie za malo.Bo podstawowa netto to
    okolo 650 plus nocki.
    wiec wydaje mi sie za malo o pare zlotych...Nie chodzi mi juz o te pare
    zlotych ale o fakt ze mogl ktos celowo sie pomylic...

    Czekam na wasze opinie jak sie oblicza re rzeczy.

  • 2. Data: 2006-05-10 22:21:51
    Temat: Re: godziny nocne
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    rs napaskudził na ekranie:

> [...]
    > godzinna.
    > Czy stawka za godziny nocne jezt zalezna od ilosci dni roboczych?

    Tak. Pracownikowi pracującemu w godzinach nocnych (tj. 8 godzin między
    godziną 21-6 rano wg. regulaminu pracy) przysługuje dodatek w wysokości 20%
    najniższej krajowej. Czyli w wyliczeniach brutto:
    899,10 zł / ilość godzin w miesiacu = 899,10/152h=5,92 zł na godzinę
    5,92 zł *20%=1,18 zł za godzinę pracy w nocy.

    Twoja pensją bruto 899,10 plus 48*1,18=56,64 czyli 955,74 zł
    Czyli wg. http://www.jobpilot.pl/calc/calc.phtml to wychodzi 692,43 z netto.

    Najlepiej sprawdź sobie kwotę brutto na 'pasku'. Albo zapytaj w kadrach.
    Może to co myślisz, że byly godziny nocne to faktycznie wg. waszego
    regulaminu nie były godzinami nocnymi.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)