PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli. › Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
  • From: "Lukasz" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    Date: Fri, 24 Aug 2007 14:26:39 +0200

> [...]
    tych
    > danych. Dlatego też moja formułka na moich CV brzmi następująco:
    >
    > "Zgodnie z art. 22(1) kp. oraz art. 23 ust. 1 p. 2 ustawy o ochronie
    > danych osobowych mają Państwo możliwość przetwarzania powyższych
    danych
    > w celu niniejszej rekrutacji".

    > udostępniają
    >
    > Czyli twierdzisz, że dane są chronione ustawą tylko w momencie, gdy
    > są przekazywane innym podmiotom? A zbieranie danych na własny użytek
    > firmowy nie jest ich przetwarzaniem? Bzdura, bzdura, bzdura.

    Nie twierdze niczego takiego - Biura posrednictwa zbieraja bazy w sposób
    ciągły
    i dlatetgo potrzbują zgody, w przeciwieństwie do firm, które dane
    zbierają "doraźnie" a w stosunku do takich danych ma zastosowanie tylko
    bardzo drobny wycinek ustawy.

    W przeciwnym wypadku misiałbyś na sprwdzianie w szkole dopisywać
    klauzule
    "zgadzam się na przetwarzanie..."

    Nie twierdzę że dane nie są chronine - zawsze są chronione ale nie
    zawsze jest potrzebna
    zgoda na ich przetwarzanie i tylko to twierdzę :))

    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiusz
    > www.liwiusz.republika.pl