PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli. › Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
  • Data: 2007-08-26 12:34:15
    Temat: Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:far7jk$e8p$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@w...poczta.onet.pl> pisze:

    > Z tego co się kiedyś dyskusja toczyła, to wydrukowane potwierdzenie
    > przelewu nie jest dokumentem wygenerowanym elektronicznie. Dokumentem
    > elektronicznym mogą być co najwyżej przesłane dane do posiadacza konta, na
    > przykład widoczne na ekranie. Wydruk tych danych nie jest już dokumentem.
    Musisz to wytłumaczyć bankowi PKO BP.

    > Natomiast umieszczenie takiej klauzuli ma raczej na celu wywarcie efektu
    > psychologicznego niż prawnego. Co nie oznacza, że zainteresowane strony
    > nie mogą uznawać takich wydruków.
    A na słowo też można? "U mnie słowo droższe pieniędzy." ;)
    Sądzę, że istnieją przepisy (choć ich nie znam) regulujące zasady
    wystawiania i honorowania takich dokumentów. Z pewnością są one (te
    dokumenty) weryfikowalne, znajduje się na nich komplet potrzebnych do tego
    celu informacji.
    BTW - jakbym sie postarał, to z pewnością jestem w stanie wyprodukować
    dokument, którego design bedzie praktycznie nieodróżnialny "na oko" od
    oryginalnego pdf-a, ale podobnie można postapić z pieczęcia i podpisem.

    --
    Jotte