PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli. › Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
  • Data: 2007-08-26 06:52:07
    Temat: Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:000101c7e75b$8baefe10$b401a8c0@lukasz Lukasz

    > Jesteś pewien, że tylko? Przy poprzednim twierdzeniu nie robiłeś żadnych
    > zastrzeżeń. Napisałeś przecież wyraźnie:
    > <cit>
    > dokument "podpisany" w PDFie jest tyle samo wart w świetle prawa
    > co nie podpisany w ogóle.
    > </cit>
    > Więc wykazałem ci, że się mylisz.
    > Może teraz znowu?

    Z tego co się kiedyś dyskusja toczyła, to wydrukowane potwierdzenie
    przelewu nie jest dokumentem wygenerowanym elektronicznie. Dokumentem
    elektronicznym mogą być co najwyżej przesłane dane do posiadacza konta,
    na przykład widoczne na ekranie. Wydruk tych danych nie jest już
    dokumentem. Natomiast umieszczenie takiej klauzuli ma raczej na celu
    wywarcie efektu psychologicznego niż prawnego. Co nie oznacza, że
    zainteresowane strony nie mogą uznawać takich wydruków.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz