PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacje mailem

  • 1. Data: 2002-08-11 15:30:08
    Temat: Aplikacje mailem
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    Witam, mam kilka pytań związanych z wysyłaniem aplikacji drogą
    elektroniczną. Czy w mailu, który w załączniku zawiera CV i list
    motywacyjny, należy coś napisać, czy po prostu pozostawić pusty (wpisując
    tylko temat)? A odnośnie wyglądu listu motywacyjnego (wysyłanego mailem wraz
    z CV) :
    - czy należy umieszczać w lewym górnym rogu nasze dane osobowe?
    - czy umieszczamy napis "List motywacyjny"?
    - czy umieszczamy zdanie wskazujące o jakie stanowisko się ubiegamy (np.
    "dot. stanowiska Handlowca, nr. ref DH/PJ")?

    Pozdrawiam,
    Konrad_

  • 2. Data: 2002-08-11 18:13:59
    Temat: Re: Aplikacje mailem
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Konrad_" <y...@w...pl> wrote in message

    > - czy należy umieszczać w lewym górnym rogu nasze dane osobowe?
    > - czy umieszczamy zdanie wskazujące o jakie stanowisko się ubiegamy (np.
    > "dot. stanowiska Handlowca, nr. ref DH/PJ")?

    Przyjmij założenie, że odbiorca drukuje sobie dokumenty, wyobraź list
    motywacyjny bez tych dwóch elementów po czym odpowiedz sobie sam. W razie
    kłopotów potwórzyć dwa pierwsze kroki.

    Tomek Z.