PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o Altkom

  • 1. Data: 2002-08-10 17:44:04
    Temat: Pytanie o Altkom
    Od: "miramark" <m...@w...pl>

    Witam,
    Od jakiegos czasu mam zamiar zaczac sie starac o prace w firmie Altkom jako
    trener DB2. Nie wiem co to za firma (6 lat bylem za granica). Czy ktos moze
    mi powiedziec czy warto sie tam zatrudnic?

    Pozdrawiam
    Marek Mirowski
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2002-08-10 18:09:49
    Temat: Re: Pytanie o Altkom
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    moze
    > mi powiedziec czy warto sie tam zatrudnic?

    Witam

    Jakis czas temu, dokładnie niecały rok wstecz szukali kadry jako
    szkoleniowców i przedstawicieli handlowych. Ostatnio to ucichło, ale opinie
    osób które znam są takie iż atmosfera jest tam nienajlepsza a wynagrodzenia
    na poziomie 1200zł netto, mowa o Katowicach. Więc co mogę dodać to
    oczekiwania mają wysokie a nie dają nic w zamian !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-08-10 20:47:18
    Od: "Gal Anonim :\)" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na poziomie 1200zł netto, mowa o Katowicach. Więc co mogę dodać to
    > oczekiwania mają wysokie a nie dają nic w zamian !!!

    Jedna sprawa to, ze wszyscy teraz oczekuja wiele a oferuja niewiele...
    Inna sprawa, to wysokie bezrobocie, ktore pozwala na takie praktyki i
    obawiam sie, ze poki co nic na to nie mozna poradzic (czyt. rzadza prawa
    rynku i nalezy cierpliwie czekac, az sie cos na rynku ruszy i spadnie
    bezrobocie).
    Mysle, ze w Warszawie beda musieli zaoferowac troche wiecej niz 1200, bo za
    takie pieniadze to w stolicy albo ich ktos wysmieje albo zatrudnia jakiegos
    pajaca nie majacego pojecia o robocie. Ten drugi przypadek raczej im sie nie
    oplaca, poniewaz konkurencja nie spi.
    Moja rada taka - jezeli nie masz wiekszego wyboru to bierz co jest. W
    trakcie, jezeli nie bedzie Ci u nich psowalo, poszukasz sobie czegos innego,
    w kazdym razie nie bedziesz marnowal czasu.

    Pozdrawiam
    Ghost

  • 4. Data: 2002-08-10 21:44:01
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik miramark napisał:
> [...]
    > trener DB2. Nie wiem co to za firma (6 lat bylem za granica). Czy ktos moze
    > mi powiedziec czy warto sie tam zatrudnic?

    Niejasna jest polityka kadrowa tej firmy. Chodzi o to, że nie wiadomo,
    czy potrzebują dużo ludzi, czy bardzo dobrych. Gdyby zatrudniali tyle
    ile dają ogłoszeń, to musieliby dysponować kapitałem, który pozwoliłby
    im zrezygnować z jakiejkolwiek działalności gospodarczej.
    Tak było jeszcze do niedawna, co można było sprawdzić m.in. w
    internetowych portalach z ogłoszeniami (Wprost, pracuj.pl, itd.)

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2002-08-13 07:35:59
    Temat: Odp: Pytanie o Altkom
    Od: "exit" <no spam_joshua@futuro.pl>

    Użytkownik miramark <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj3je2$2g6g$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    moze
    | mi powiedziec czy warto sie tam zatrudnic?

    Polityka kadrowa jest zagdaka mysle,ze dzial HR robi co moze lub co umie aby
    pozyskac ludzi do pracy.....pensje na umowie o prace sa na poziomie
    1000-1500 brutto reszta na umowe o dzielo z ktorej pieniadze sa wyplacane
    czasem z 2-3 miesiecznym opoznieniem.
    Atmosfera bardzo nieciekawa ,totalna inwigilacja korespondencji oraz
    telefonow,brak przerwy na papierosa(jak palisz to jak chcesz tam pracowac
    lepiej rzuc).

    Rekrutacja na zasadzie wszelakich testow psychologicznych,scenek i tym
    podobnego chlamu.(ok 4-5 h) jako pierwszy etap.Reszta to rozmowy i takie tam
    pierdoly.HR jest cienki jak barszcz i przewaznie nie wie o czym mowi.

    pozdrawiam
    Exit

  • 6. Data: 2002-08-13 14:01:54
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    tam
    > pierdoly.HR jest cienki jak barszcz i przewaznie nie wie o czym mowi.

    a skad to wszystko wiesz ?
    - pracujesz/pracowales ?
    - aplikujesz/aplikowales ?
    - znajomi ?

    M.

  • 7. Data: 2002-08-13 18:06:59
    Od: patka <p...@w...pl>

    miramark wrote:

    > Od jakiegos czasu mam zamiar zaczac sie starac o prace w firmie Altkom jako
    > trener DB2. Nie wiem co to za firma (6 lat bylem za granica). Czy ktos moze
    > mi powiedziec czy warto sie tam zatrudnic?

    Przez ostatnie pol roku duze klopoty finansowe. Dokladnie omow warunki placy -
    radzilabym zrezygnowac z umow o dzielo, tylko trzymac sie umowy o prace (i w
    przypadku tej firmy najlepiej wyplacanej z gory:/).

    hej
    patka