PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja w PDF'ie

  • 41. Data: 2005-05-23 23:54:27
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 01:41:18 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > No skoro nalegasz. Ale z loginem, haslem i najlepiej
    > od reki tokenem...
    >

    > Kira

    pina do karty tyyyz...? ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 42. Data: 2005-05-23 23:55:26
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 01:42:14 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Re to: krzysztofsf [Tue, 24 May 2005 01:52:52 +0200]:

    > A to dobranoc :)
    >
    > BTW., w Szczecinie jestem zdaje sie w piatek albo sobote.
    > Kombinuj dobra kawe ;)
    >

    > Kira

    Milo bedzie poznac.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 43. Data: 2005-05-24 00:08:19
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > To akurat wylacznie byl moj zart osobisty. Zreszta wg mojej tezy, ktora
    > teraz usilnie bedzie obalala Kira, powyzej 35 lat bardzo ciezko znalezc
    > prace o ile nie jest sie specjalista z "gornej polki". Tak wiec kilka
    > lat w ta, czy w tamta nie stanowi roznicy dla prcodawcy.
    > Praktycznie chyba kazdy po ukonczeniu 30-u paru lat zaczyna
    > stwierdzac, ze lepiej byloby byc mlodszym, tak przy okazji.

    Właściwie to powinnam sie przyzwyczaić do tego że czas biegnie coraz
    szybciej inni się starzeją ..... i ja też.

    Oczywiście z zapartym tchem śledzę wasze zamierzenia badawcze.
    Myślę że Kira ma dużo racji w tym jak należy napisać list motywacyjny,
    (pamiętam o piwie, na razie czekam na wyniki)i że pracodawcę należy
    przekonać do siebie na samym początku listu.
    Wwa

  • 44. Data: 2005-05-24 00:57:39
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Re to: Wwa [Tue, 24 May 2005 00:58:09 +0200]:

    > Ja tez, tak z 17 to bylo dokladnie to ;)
    >
    > Nie zamierzalismy Cie nijak urazic, powaznie.

    Wiem ;)

    To sa takie
    > nasze przepychanki jeszcze sprzed paru tygodni, ktorymi
    > akurat zaczynam miec czas sie zajac...
    >
    > Kira

    Czekam cierpliwie na wyniki eksperymentu.
    Nierówny start w zawodzie mam od 30 lat. Kobieta w budownictwie
    hm zawsze muszę być wiele razy lepsza od panów. To znam.
    Twoje porównania będą obiektywne a to jest o niebo lepsza
    informacja od mojej.

    Powodzenia
    Wwa

  • 45. Data: 2005-05-24 07:17:16
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Czy jak wysyłam CV jako PDF, to list wysłać w osobnym pliku PDF'a?
    > Czy też zrobić jedną długą aplikację (jeden dokument), na której będzie
    > zarówno CV (wpierw) a potem list.
    > A może list wysyłać tylko, jako DOC/RTF... itp.?

    W pdf-ie, w jednym pliku.
    W pdf-ie bo bezpieczniej (wirusy).
    W jednym pliku, bo trudniej usunąć CV, jeśli jesteś niewygodnym kandydatem, a
    twoje CV jest ładne.
    A liście motywacyjnym koniecznie wspomnij, że dołączas CV.

    stokrotka

  • 46. Data: 2005-05-24 13:47:41
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 01:48:01 +0200, Jarek Hirny <a...@h...pl> napisał:

    > Jeśli góra dwoma słowami, to ,,informatyk zakładowy''. Czyli osoba, która
    > robi troszkę za helpdesk, troszkę za sysadmina, taka złota rączka
    > komputerowa. Im mocniej firma korzysta z narzędzi F-K i/lub baz danych,
    > tym
    > lepiej dla ciebie.
    > Jarek

    To pokaz w prasie jakiekolwiek ogloszenie na takie stanowisko.
    A jesli juz jest cos zblizonego, to sa dolozone bardzo wysokie
    wymagania+ wyzsze kierunkowe.
    Natomiast probuje, przy okazji aplikowania na rozne stanowisko
    zainteresowac potencjalnego pracodawce na tyle, zeby rozwazyl zatrudnienie
    mojej osoby w sposob, w ktorym przydatne okaze sie cos z tego, co
    wymieniam.

  • 47. Data: 2005-05-24 14:16:20
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-22, 3E <3...@3...pl> wrote:
    > Lepiej chyba zrobie w PPS, bo zdarzają się biurowe stanowiska
    > nieszanowane bez systemu dzwiękowego. Czasami nie można zrozumieć po
    Zawsze można zrobić film z napisami :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    mail do niej: czemu przez rok nie oddałaś mi książki?
    mail od niej: bo jestem śpiąca

  • 48. Data: 2005-05-24 14:18:40
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Wwa napisał(a):

    > Wy to umiecie pocieszyć szukającej pracy :(
    > To co utopić sie mam że mam tyle lat?
    > Też bym chciała mieć mniej.
    > Wwa

    Popsuję statystyki, właśnie zaproszono mnie na rozmowę w firmie, w
    której miesiąc temu na dzień dobry usłyszałam że nie mam żadnych szans!
    W innych dalej czekam.
    :) Wwa chyba wcale nie taka "stara" mimo wielu lat ;) ?

  • 49. Data: 2005-05-24 14:56:04
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-24, krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > To pokaz w prasie jakiekolwiek ogloszenie na takie stanowisko.
    > A jesli juz jest cos zblizonego, to sa dolozone bardzo wysokie
    > wymagania+ wyzsze kierunkowe.
    Wysłać anonima mailem, że mając wymagane przez nich kwalifikacje to się
    pracuje w stolycy (albo na Zachodzie) jako analityk systemowy za pensję xN
    (gdzie N jest liczbą>=5). I niech się cieszą, jak znajdą po prostu kogoś
    z dobrym doświadczeniem. Chyba, że koniecznie chcą to wyższe kierunkowe, to
    wtedy może jakiś absolwent łaskawie przyjdzie do nich na parę miesięcy
    odbębnić staż i zdobyć jakieś doświadczenie.

    Pozdrawiam :)
    Czesiu
    --
    Co wolno Adminowi, to nie Użytkownikowi
    /z pamiętnika administratora/

  • 50. Data: 2005-05-24 14:58:37
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-23, Kira <c...@-...pl> wrote:
    > Re to: Jarek Hirny [Tue, 24 May 2005 01:49:11 +0200]:
    > I koniecznie oddziel szlaczkami ;)
    Wężykiem!

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Dziś w pracy wpadłem na pomysł programu, w którym będzie się "na ślepo"
    malowało wężyk myszą, a potem program będzie oceniał jakość tego wężyka.
    Używając zaawansowanego aparatu matematycznego ;)
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/