PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja w PDF'ie

  • 51. Data: 2005-05-24 19:32:02
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 16:18:40 +0200, Wwa <w...@n...pl> napisał:

    > Popsuję statystyki, właśnie zaproszono mnie na rozmowę w firmie, w
    > której miesiąc temu na dzień dobry usłyszałam że nie mam żadnych szans!
    > W innych dalej czekam.
    > Wwa chyba wcale nie taka "stara" mimo wielu lat

    Gratuluje rozmowy. Zycze, zeby zaowocowala zatrudnieniem.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 52. Data: 2005-05-25 04:39:23
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wwa [Tue, 24 May 2005 16:18:40 +0200]:

    > Popsuję statystyki, właśnie zaproszono mnie na rozmowę w firmie,
    > w której miesiąc temu na dzień dobry usłyszałam że nie mam żadnych
    > szans! W innych dalej czekam.

    No to szczerze zycze popsucia tez statystyk zatrudniania! :)
    Dasz znac jak Ci poszlo mam nadzieje?

    Kira

  • 53. Data: 2005-05-25 04:42:40
    Od: Kira <c...@-...pl>

> [...]

    > szans! W innych dalej czekam.

    No to szczerze zycze popsucia tez statystyk zatrudniania! :)

    To ta praca, w ktorej ostatnio pisalas ze kadrowa Cie
    zapamietala z poprzedniej rekrutacji?

    Kira

  • 54. Data: 2005-05-25 20:04:51
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Re to: Wwa [Tue, 24 May 2005 16:18:40 +0200]:

    > No to szczerze zycze popsucia tez statystyk zatrudniania! :)
    > Dasz znac jak Ci poszlo mam nadzieje?

    Już po rozmowie z kierownikiem i dyrektorem - na badania i do pracy :-)
    tylko tyle, że tak się spieszyłam na seminarium że nie zdążyłam uzgodnić
    za ile :-(
    Na seminarium wyobraźcie sobie około 100 projektantów, wiele informacji
    z mojej branży a na zakończenie losowanie nagrody programu Inteli CAD.
    I co? I wylosowano ..... mnie! Taki miałam dzisiaj fart. :-D

    > To ta praca, w ktorej ostatnio pisalas ze kadrowa Cie
    > zapamietala z poprzedniej rekrutacji?
    > Kira

    Nie to jest inna firma.
    Słowo sie rzekło kobyłka u płota.
    Myślę że w tej chwili mogę już poprosić Cię o adres na który mam
    przesłać wygraną. Oczywiście muszę poprosić również o podanie, które
    piwo ma być bo ja lajkonik w tym temacie jestem.

    Do poprawnego napisania listu motywacyjnego do "dzisiejszej" firmy
    najbardziej przyczyniła się Immona. List był na tyle skuteczny, że jak
    się dzisiaj pojawiłam, panowie tylko sprawdzali czy to co napisałam jest
    prawdą. Decyzję na tak podjęli wcześniej, zanim mnie zobaczyli. :-)
    Moja prośba do Immony: podaj kiedy i gdzie mam postawić piwo lub
    przesłać je aby mi się praca nie rozeschła ;-) . Mieszkamy
    najprawdopodobniej w tym samym przepięknym mieście.

    Dziewczyny do pisania, wytnijcie nospam i myślnik abym mogła się
    zrewanżować a mam za co! :-)
    Wwa

  • 55. Data: 2005-05-25 20:28:13
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Już po rozmowie z kierownikiem i dyrektorem - na badania i do pracy :-)

    Cieszymy sie razem z Toba :)

> [...]
    > Moja prośba do Immony: podaj kiedy i gdzie mam postawić piwo lub przesłać
    > je aby mi się praca nie rozeschła ;-) . Mieszkamy najprawdopodobniej w

    Wroclaw znaczy sie. W piatek niestety nie mam wolnego i bede sie grzebac w
    papierach unijnej biurokracji, a wiec propozycje relaksu po czyms takim
    przyjme z otwartymi ramionami - jesli nie wyjezdzasz na dlugi weekend, pisz
    na priva, a sie zgadamy.

    BTW u nas tez dzis przyjeto do pracy osobe z Twojej grupy wiekowej i "mlody
    dynamiczny zespol" przyjal to z wielka radoscia.

    I.

  • 56. Data: 2005-05-25 22:12:34
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Immona napisał(a):

    < ciach >
    > BTW u nas tez dzis przyjeto do pracy osobe z Twojej grupy wiekowej i "mlody
    > dynamiczny zespol" przyjal to z wielka radoscia.
    >
    > I.

    Bo my jesteśmy młodzi duchem :-)

    Zero odzewu -> wysłałam maila doszedł?

  • 57. Data: 2005-05-25 23:25:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wwa [Wed, 25 May 2005 22:04:51 +0200]:

    > Już po rozmowie z kierownikiem i dyrektorem - na badania
    > i do pracy :-)

    No to moje gratulacje :) Za popsute statystyki sie nie
    bede gniewac, zapewniam :)))

    > tylko tyle, że tak się spieszyłam na seminarium że nie
    > zdążyłam uzgodnić za ile :-(

    Masz chwile czasu, przemysl jak o tym sensownie porozmawiac.

    > Myślę że w tej chwili mogę już poprosić Cię o adres na który
    > mam przesłać wygraną. Oczywiście muszę poprosić również o
    > podanie, które piwo ma być bo ja lajkonik w tym temacie jestem.

    To ja proponuje inaczej: w przyszlym miesiacu we wrocku
    jestem, i tak zamierzam Immone wyciagnac na pare takich
    z piana (Immona, sprzeciwow nie zglaszasz mam nadzieje?)
    wiec mozemy sie moze gdzies hurtem spotkac? :)

    > Do poprawnego napisania listu motywacyjnego do "dzisiejszej"
    > firmy najbardziej przyczyniła się Immona.

    Ha. To juz wiem komu dawac te papiery do korekty ;)

    > Dziewczyny do pisania, wytnijcie nospam i myślnik abym mogła się
    > zrewanżować a mam za co! :-)

    Tak na prawde to tylko za ewentualna dawke optymizmu ;)
    Bo fakt jest taki, ze jak juz gdziestam w sobie znajdziesz
    odpowiednia metode dla siebie, wszystko zaczyna sie udawac.

    W kazdym razie: porzadnych zarobkow, sensownych ludzi, wielu
    fajnych bonusow i przede wszystkim satysfakcji :)

    Kira

  • 58. Data: 2005-05-26 05:16:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> wrote:

    > czemu? to za granica nie znaja pdf?

    Mniej więcej.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 59. Data: 2005-05-26 06:58:33
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Immona napisał(a):
    >
    > < ciach >

    > Bo my jesteśmy młodzi duchem :-)
    >
    > Zero odzewu -> wysłałam maila doszedł?

    Nie doszedl. antyspama wycielas? ("WYTNIJ")

    I.

  • 60. Data: 2005-05-26 08:31:03
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Immona napisał(a):

    > Nie doszedl. antyspama wycielas? ("WYTNIJ")
    >
    > I.

    Wycięłam antyspam i kropkę też. :(
    Jestem do dyspozycji po 17.00 nigdzie nie wyjeżdżam bo
    pracuję nad projektem. Wyznacz czas i miejsce.
    Wytnij antyspam z mojego maila może będzie skuteczniej sie dogadać ;-)
    Pozdrawiam
    Wwa