PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja w PDF'ie

  • 31. Data: 2005-05-23 23:44:21
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Tue, 24 May 2005 01:55:26 +0200]:

    > Milo bedzie poznac.

    Nie no, wydaje mi sie ze poznac to juz zaliczylismy,
    teraz czas sie obejrzec ;)

    Kira

  • 32. Data: 2005-05-23 23:44:44
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 24 May 2005 01:39:40 +0200, Kira wrote:

    > Ale krytyke czego tak w zasadzie...? ;)

    Swojej opinii o CV.

    > Bo my tu o jednym,
    > a Ty wskoczyles z recenzja Krzyskowego CV... i w sumie to
    > nie do konca wiem o co chodzi :)

    No wiesz, Krzysiek napisał o swoich papierach, do których ma linkę w
    stopce, to w nie kliknąłem (a co, gorszym? ;) ). A jak już kliknąłem, to
    się podzieliłem wspaniałomyślnie i dobrodusznie (bo jakżeby inaczej)
    uwagami, co mi się nasunęły. Cała tajemnica. Tu jest usenet, tu są dryfy ;>

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    hadeharia - The practice of constantly using the word ,,Hell" in speaking

  • 33. Data: 2005-05-23 23:47:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Tue, 24 May 2005 01:52:18 +0200]:

    > Zapowiedzialem Ci, ze rozmow to raczej specjalnie sie
    > nie doczekasz w tym przedzaile wiekowym dla sredniej
    > polki szukajacego pracy.

    Mozliwe, ale sprawdzic zawsze mozna. Zastanawiam sie tylko
    jak kontakt podac tak, zeby nie bylo od reki wiadomo, ze ja
    to nie on ;) Normalnie telefon sie podaje...

    Kira

  • 34. Data: 2005-05-23 23:48:01
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 24 May 2005 01:50:18 +0200, krzysztofsf wrote:

    > Krytyke, to mi niestety robia potencjalni pracodawcy, co ja mam ciebie za
    > uwagi krytykowac?

    Bo wyrażam prawie ex cathedra jakieś opinie, które sam mam za słuszne, ale
    odnośnie których chętnie bym się dowiedział, gdzie się mylę.

    > Co do nieszablonowosci CV - Okresl gora dwoma slowami stanowisko na ktore
    > powinienem aplikowac, laczac poziom wiedzy z doswiadczeniem.

    Jeśli góra dwoma słowami, to ,,informatyk zakładowy''. Czyli osoba, która
    robi troszkę za helpdesk, troszkę za sysadmina, taka złota rączka
    komputerowa. Im mocniej firma korzysta z narzędzi F-K i/lub baz danych, tym
    lepiej dla ciebie.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fungy - A type of deep dish blueberry pie

  • 35. Data: 2005-05-23 23:48:26
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jarek Hirny [Tue, 24 May 2005 01:44:44 +0200]:

    > Swojej opinii o CV.

    A. No to uczciwie powiem, ze jak zobaczylam taki blok tekstu
    jednym ciegiem, to mi sie nieszczegolnie chcialo czytac ;)

    > Tu jest usenet, tu są dryfy ;>

    O kurde, na to bym nie wpadla. Dzieki!!!

    Kira

  • 36. Data: 2005-05-23 23:49:11
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 24 May 2005 01:48:26 +0200, Kira wrote:

    > A. No to uczciwie powiem, ze jak zobaczylam taki blok tekstu
    > jednym ciegiem, to mi sie nieszczegolnie chcialo czytac ;)

    tja.

    Mogę podzielić na akapity. (:

    > O kurde, na to bym nie wpadla. Dzieki!!!

    Dobre rady zawsze w cenie! ;>

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    dwaible - being unstable

  • 37. Data: 2005-05-23 23:50:18
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 01:20:22 +0200, Jarek Hirny <a...@h...pl> napisał:

    > Które, notabene, źle się renderują w firefoksie -- w CV zdjęcie jest
    > wyświetlane na środku i zachodzi na dane kontaktowe.

    W Operze chodzi idealnie ;)

    <ciach>

> [...]

    Co do nieszablonowosci CV - Okresl gora dwoma slowami stanowisko na ktore
    powinienem aplikowac, laczac poziom wiedzy z doswiadczeniem.

    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 38. Data: 2005-05-23 23:50:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jarek Hirny [Tue, 24 May 2005 01:49:11 +0200]:

    > Mogę podzielić na akapity. (:

    I koniecznie oddziel szlaczkami ;)

    > Dobre rady zawsze w cenie! ;>

    9,99 sztuka, platne SMSem...