PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anonimowe ogloszenia od pracodawcow

  • 41. Data: 2005-08-17 12:38:17
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    lynx <s...@g...com> napisał(a):

    > skoro słaby webmaster to słaba firma - to wcale nie jest błędne
    > rozumowanie.

    Niekoniecznie, ceny usług webmasterskich nie zawsze są wyznacznikiem ich
    jakości. I nieraz może się zdarzyć że dobra firma (ale nie mająca nic
    wspólnego z IT) zamówi stronę u przypadkowego webmastera z ogłoszenia, który
    pod wzgledem technicznym tak spieprzy robotę że nadaje się tylko do pokazania
    na osiolki.net

    pozdrawiam
    Piotr

  • 42. Data: 2005-08-17 12:43:32
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Wed, 17 Aug 2005 14:38:17 +0200, ludzik
    o nazwie Piotr <p...@N...gazeta.pl> nasmarował co następuje:

    > Niekoniecznie, ceny usług webmasterskich nie zawsze są wyznacznikiem ich
    > jakości.

    a czy ja coś mówiłem że im większa cena tym lepsza strona ? To akurat nie
    musi iść ze sobą w parze.

> [...]
    > który
    > pod wzgledem technicznym tak spieprzy robotę że nadaje się tylko do

    może i często się tak zdaża (z tym że tego przypadkowego webmastera z
    ogłoszenia często zastępują agencje które powinny się na tym znać a nie
    znają), i co zaskakujące tym największym także i to dosyć często
    (http://osiolki.net/osiolki). Wniosek jeden - że większość ma to w dupie,
    i tym optymistycznym akcentem zakończy tą dyskusje :)

    --
    lynx

  • 43. Data: 2005-08-17 15:22:15
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    lynx napisał(a):

    > skoro słaby webmaster to słaba firma - to wcale nie jest błędne
    > rozumowanie. Oczywiście są wyjątki i wpadki ale czy wyobrażasz sobie że
    > powiedzmy na to firma o zasięgu np:ogólnopolskim dobrze znana i mająca
    > swoją renomę ma wizytówki swoich pracowników drukowane na zwykłej drukarce
    > na papierze o gramaturze 80 ?

    Nieśmiało zauważam, że 'ogólnopolskie firmy, dobrze znane itd.' to nieliczny
    procent, a nie większość firm. Nie podnoś poprzeczki ku najlepszym, bo takie
    porównania nie będą miały wówczas sensu. Nie wszyscy dostają robotę
    u najlepszych i nie tylko najlepsi szukają pracowników. Powiedziałbym nawet
    że Ci najlepsi to raczej ich nie szukają za często.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl