PracaGrupypl.praca.dyskusje › Likwidacja stanowiska, aneks, wypowiedzenie ?

  • 1. Data: 2005-08-13 12:49:07
    Temat: Likwidacja stanowiska, aneks, wypowiedzenie ?
    Od: "Anka" <c...@v...pl>

    Moi drodzy,

    mam nastepujacy problem. Moj dzielny pracodawca w wyniku pewnych nie do konca
    przemyslanych dzialan zlikwidowal zespol w ktorym pracuje i ktorym dodatkowo
    kieruje. Teraz dostalam aneks do mojej umowy o prace ktory zmienia tylko i
    wylacznie nazwe mojego stanowiska ( nowa analogiczna do starej komorka o
    zmienionej nazwie zostala w bolach stworzona ). Dodatkowo dostalam liste
    zakresu obowiazkow ktore roznia sie bardzo nieznacznie od starych.

    I teraz pytania:

    1. Co sie stanie jezeli nie zgodze sie na warunki aneksu ( zaznaczam ze zmienia
    mi sie tylko i wylacznie nazwa stanowiska ) ?
    2. Czy to jest wypowiedzenie zmieniajace ? ( nie ma w aneksie zadnego pouczenia
    nic z tych rzeczy )
    3. Czy jezeli to jest wypowiedzenie zmieniajace to przyczyna tego wypowiedzenia
    w sensie prawnym jest likwidacja stanowiska ?

    Dzieki za odpowiedzi. Z pozoru to blahy problem, na pewno inni maja wieksze ale
    jest dla mnie bardzo wazna odpowiedz na moje pytania

    pozdrawiam

    Ania