PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anonimowe ogloszenia od pracodawcow

  • 11. Data: 2005-08-15 14:03:37
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:op.svjyfccgk0fogh@tom...
    > Jednego pięknego dzionka o czasie Mon, 15 Aug 2005 15:14:50 +0200, ludzik
    > o nazwie Piotr <s...@r...com> nasmarował co następuje:

    > może jakieś przykłady tych firm ?

    A czytuj wtorkowe "komunikaty" w GW, tam na pierwszej stronie jest
    ujawniane, kto powygrywal jakie przetargi i za ile. Sa dane firmy i czesto
    email rowniez. Nagminnie sie zdarza mi widziec info o wygranym przetargu na
    szesciocyfrowa czy siedmiocyfrowa sume i obok tego skrzynke na wp.pl czy
    onecie :).

    Ale jak chcesz w taki sposob szukac klientow na wykonanie im www, to ciezko
    Ci bedzie.

    I.

  • 12. Data: 2005-08-15 14:12:06
    Od: Piotr <s...@r...com>

    lynx napisał(a):

    > może jakieś przykłady tych firm ?

    Wolałbym nie podawać do publicznej wiadomości informacji o moich klientach.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2005-08-15 14:33:09
    Od: r...@m...com

    on Mon, 15 Aug 2005 15:23:04 +0200 Tomasz Nazar
    <t...@m...com> wrote:

    > !?
    >
    > Tylko, ze jest to oszukiwanie innych! Nie bede nikomu robil nadziei
    > kosztem jakichs niskich pobudek. Dlatego sam nie chce, aby i mnie
    > robiono w taki sposob "w balona".

    robienie nadziei komu? sam szukam pracy i jedyne na co patrze w mailu to czy nie
    jest antyspamowy. Jak w ciągu dnia wyśle 10 maili i ktoś mi nie odpowie to mam
    sie załamać? Wiekszosci jak sie nie podoba cv to nie odpowiadaja.

    Robienie w balona dla wysyłacza cv jest niezauwazalne.

  • 14. Data: 2005-08-15 14:41:10
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Mon, 15 Aug 2005 16:03:37 +0200, ludzik
    o nazwie Immona <c...@w...zpds.com.pl> nasmarował co
    następuje:

    > A czytuj wtorkowe "komunikaty" w GW, tam na pierwszej stronie jest
    > ujawniane,

    nie kupuję

    > Ale jak chcesz w taki sposob szukac klientow na wykonanie im www, to
    > ciezko Ci bedzie.

    chciałbym wiedzieć które to firmy płyną pod prąd - w dobie internetu żeby
    firma nie miała strony - dla mnie to nie do pomyślenia - bez netu jak bez
    mózgu ;)

    --
    lynx

  • 15. Data: 2005-08-15 17:42:31
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    > Jednego pięknego dzionka o czasie Mon, 15 Aug 2005 16:03:37 +0200, ludzik
    > o nazwie Immona <c...@w...zpds.com.pl> nasmarował co
    > następuje:

    > nie kupuję

    Podalam jako jedno z miejsc znalezienia odpowiedzi na Twoje pytanie, czy
    kupujesz, czy nie, to Twoja sprawa.

    > chciałbym wiedzieć które to firmy płyną pod prąd - w dobie internetu żeby
    > firma nie miała strony - dla mnie to nie do pomyślenia - bez netu jak bez
    > mózgu ;)

    Cale mnostwo i sobie swietnie z tym radza - o ile dzialaja w branzy, gdzie
    nie szuka sie jeszcze u nas przez Net, tylko kontakty handlowe sie nawiazuje
    inaczej. Wez sobie ksiazke telefoniczna albo PF i obejrzyj na ten przyklad
    dzial "owoce, warzywa - hurt" i poszukaj stron firmowych kolejnych firm.
    Bedzie sporo takich, co nie maja.

    I.

  • 16. Data: 2005-08-15 21:43:19
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Mon, 15 Aug 2005 19:42:31 +0200, ludzik
> [...]

    > ten przyklad dzial "owoce, warzywa - hurt" i poszukaj stron firmowych
    > kolejnych firm. Bedzie sporo takich, co nie maja.

    Rozumiem że niektóre firmy handlujące owocami nie zrobią vortalu o owocach
    bo i po co, lub strony o tym jak te owoce pielegnuję/spryskuję ale jakaś
    wzmianka na łamach netu by się zdała że nie wspomne o czymś takim jak
    adres e-mail i to nie na wp czy onecie bo to wygląda śmiesznie. Jeżeli mam
    do wyboru zadzwonić lub wysłać maila zwykle (o ile sytuacja mnie nie
    zmusi) wole wysłać maila - jest wygodniejsza forma przekazu, można
    dokładniej sprecyzowac o co mi chodzi i nie musze się martwić np:
    niewyraźną wymową współrozmówcy, słabym połączeniem telefonicznym etc. Na
    pewno są osoby i firmy które doskonale obchodzą się bez sieci ale ja nie
    mogę, więc jak czegoś w sieci nie ma znaczy że wogóle tego nie ma (dla
    mnie) - chyba coraz więcej ludzi tak uważa ;p

    --
    lynx

  • 17. Data: 2005-08-15 22:36:28
    Temat: [OT] Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: r...@m...com

    on Mon, 15 Aug 2005 23:43:19 +0200 lynx <s...@g...com> wrote:

    > Na pewno są osoby i firmy które doskonale obchodzą się bez sieci ale ja nie
    > mogę, więc jak czegoś w sieci nie ma znaczy że wogóle tego nie ma (dla
    > mnie) - chyba coraz więcej ludzi tak uważa ;p

    A czy doszedłeś już do etapu, że google==Internet? pare miesięcy temu gógiel
    padł i pewna grupa ludzi twierdziła że Internet nie działa :)

  • 18. Data: 2005-08-15 23:29:34
    Od: r...@m...com

    on Tue, 16 Aug 2005 01:37:19 +0200 Tomasz Nazar
    <t...@m...com> wrote:

    > PS. Aby nie byc goloslownym, o te mi chodzi:
    > 1. Takie sobie:

    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_frm/thread/0a5bf6f210e4026e/49e2ec065e504d4b?hl=
    pl#49e2ec065e504d4b

    tam byłem. Godzine mnie wypytywali, żeby na koniec stwierdzić że jednak za mało
    umiem, poza to co im wysłałem w cv niewiele sie dowiedzieli. Może coś w tym
    jest, żeby trzymać sie od takich z dala?

  • 19. Data: 2005-08-15 23:37:19
    Od: Tomasz Nazar <t...@m...com>

    Bremse napisał(a):

    > A co Ci szkodzi "zaryzykować" i odpowiedzieć na taką ofertę?

    To nie kwestia ryzyka. Nie podoba mi sie troche, jesli mam zapelniac
    statystyki jakiemus leszczowi, co sobie zarty/glupoty w taki sposob robi.

    Jesli natomiast to jest pracodawca, co z jakichs powodow sie ukrywa, to
    chyba jednak "podziekuje" takiemu i zignoruje.

    Z drugiej strony sama tresc ogloszenia jest interesujaca (w dwoch juz
    przypadkach!) - tyle, ze ta *gazeta.pl.

    A czlowiek jest taki, ze jak mu sie nadziei narobi, to odrzuca
    racjonalne argumenty: "ze takiej firmy to raczej na polskim rynku nie
    uchowa" itp itd :)

    Wiec nadal jestem w rozterce przez powyzsze pytanie. Wrrrr ;)

    Tomasz

[...]
    2. Nastepne:
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_frm/thread/7dfe63cc5b83bd40/d984bdff123d12aa?hl=
    pl#d984bdff123d12aa
    3. Natomiast to jest dla mnie :)
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_frm/thread/c1487de09c45bc28/7c38cf9df4b397f4?hl=
    pl#7c38cf9df4b397f4

    --
    _i______'simplicity_is_the_key'__________tomasz_naza
    _ii____'i_am_concern_oriented'__________________iiuw

  • 20. Data: 2005-08-16 10:43:03
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    lynx <s...@g...com> napisał(a):

    > Na
    > pewno są osoby i firmy które doskonale obchodzą się bez sieci ale ja nie
    > mogę, więc jak czegoś w sieci nie ma znaczy że wogóle tego nie ma (dla
    > mnie)

    Ale jeśli Ty i myślący podobnie nie są docelową grupą klientów takiej firmy to
    po co ma ona wydawać pieniądze na promocję w internecie? Strona www, domena,
    serwer pocztowy to dla firmy pewne, niewielkie ale zawsze koszty, jeśli nie
    mają one uzasadnienia to po co je ponosić.

    pozdrawiam
    Piotr