PracaGrupypl.praca.dyskusje › Angielskie CV - prośba o pomoc

  • 1. Data: 2005-06-01 07:18:55
    Temat: Angielskie CV - prośba o pomoc
    Od: "Piotr" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    właśnie usiłuję napisać po angielsku swoje CV i mam problem jak prawidłowo
    przetłumaczyć zwrot "własna działalność gospodarcza". I jak tłumaczy się nazwy
    polskich szkół średnich, konkretnie technikum elektroniczne?
    pomożecie? ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2005-06-01 08:14:21
    Temat: Re: Angielskie CV - prośba o pomoc
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    > pomożecie? ;)

    Hmm.. nie chcecie żeby się jedno miejsce pracy w Polsce zwolniło? ;) Albo
    chociaż podpowiedzcie gdzie szukać stron z tłumaczeniami takich zwrotów,
    google jakoś nie okazują się pomocne.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2005-06-01 08:22:59
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Piotr napisał(a):

> [...]
    > chociaż podpowiedzcie gdzie szukać stron z tłumaczeniami takich zwrotów,

    To może na grupie pomogą?

    alt.pl.nauka.angielskiego

    Wwa

  • 4. Data: 2005-06-01 08:30:11
    Od: rossel <r...@n...com>

    Piotr napisał(a):

    > Hmm.. nie chcecie żeby się jedno miejsce pracy w Polsce zwolniło?

    Nie :) Zostań z Nami :)
    A poradzisz sobie tam językowo ??? ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2005-06-01 08:38:41
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Wwa <w...@n...pl> napisał(a):
    > To może na grupie pomogą?
    >
    > alt.pl.nauka.angielskiego

    Niestety nie ma jej na serwerze news z którego korzystam. Więc pytanie nadal
    aktualne.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2005-06-01 08:43:25
    Od: "Piper" <p...@N...gazeta.pl>

    Own business - własna działalność gospodarcza.

    Pzdr.

  • 7. Data: 2005-06-01 08:58:08
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>

    Piper <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Own business - własna działalność gospodarcza.

    Dzięki, odpowiedź prosta a ja szukałem niewiadomo czego.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2005-06-01 09:07:24
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    rossel <r...@n...com> napisał(a):

    > A poradzisz sobie tam językowo ??? ;)

    Spoko, szukam pracy na stanowisku zwykłego fizola więc raczej umiejętności
    płynnej i bezbłędnej konwersacji wymagać ode mnie nie będą. A gdyby nie poszło
    to znam angielski na tyle że potrafię kupić bilet powrotny ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2005-06-01 09:56:23
    Od: "EastSideKilla" <m...@N...gazeta.pl>

    Piotr <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > właśnie usiłuję napisać po angielsku swoje CV i mam problem jak prawidłowo
    > przetłumaczyć zwrot "własna działalność gospodarcza".

    z tego co sie dowiedziałem to rodzajami własnego biznesu mogą byc:
    -self employed,
    -one-man business,

    zycze powodzenia w uk/ireland, moze niedługo tam dołączę, póki co wysyłam
    aplikacje po polskiemu ;D
    Miłego dnia

  • 10. Data: 2005-06-02 00:12:16
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Piotr" <p...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > nazwy
    > polskich szkół średnich, konkretnie technikum elektroniczne?

    Zadne tam "one-man businness" - jak ktos tam zaproponowal :))))

    2 opcje:
    - self-employed
    - sole trader

    Pozdr