PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja ochrony MAT-POL - pracował ktoś?

  • 1. Data: 2005-08-24 07:30:44
    Temat: Agencja ochrony MAT-POL - pracował ktoś?
    Od: INNY <t...@p...com>

    Wczoraj zjawiłem się w biurze firmy MAT-POL przy Dominikańskiej 33(w
    Warszawie) i tu od razu bez wypełniania żadnych ankiet zaproponowali mi
    4zł do ręki i 5 obiektów do wyboru i pracę od 1.09.Ponadto normalną
    umowę o pracę(w ochronach króluje umowa zlecenie) i teraz najlepsze: nie
    muszę mieć konta w banku, żeby otrzymać pensję!! Wszędzie teraz wymagają
    konta, a tu proszę, taka miła niespodzianka.Raczej tam nie pójdę, bo
    służby są po 12 godzin, więc przy takiej stawce wychodzi trochę mało
    kasy, ale mam pytanie: gdzie tu jest haczyk? Nie są wypłacalni? Kręcą w
    odprowadzaniu czegoś? Nie dają urlopów? Pracował ktoś tam na umowę o pracę?

    INNY

  • 2. Data: 2005-08-24 08:16:01
    Temat: Re: Agencja ochrony MAT-POL - pracował ktoś?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    INNY napisał(a):
    > gdzie tu jest haczyk?
    A czemu ma byc haczyk? Pewnie mialbys pracowac jako tzw ciec, wiec jesli
    byles w stanie do nich dotrzec i nie masz zoltych papierow to czego
    mieliby wiecej od Ciebie wymagac? Moze jedynie zaswiadczenia o byciu
    rencista;P

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl