PracaGrupypl.praca.dyskusje › idea - pytanie szybkie :)

  • 1. Data: 2005-08-23 22:27:18
    Temat: idea - pytanie szybkie :)
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !

    Szanowni grupowicze...jutro mam rozmowe w sprawie pracy na stanowisko
    kier salonu firmowego Idea....Jakie warunki pracy oferuja...jaka kase
    mozna wolac na rozmowie...prosze o odp...rozmowa 25 o 11 30 :)

    Arek

  • 2. Data: 2005-08-25 18:54:09
    Temat: Re: idea - pytanie szybkie :)
    Od: cartman <""cartman\"@@@neostrada.pl">

    Arek napisał(a):
> [...]
    > kier salonu firmowego Idea....Jakie warunki pracy oferuja...jaka kase
    > mozna wolac na rozmowie...prosze o odp...rozmowa 25 o 11 30 :)

    i jak poszlo? dostales ta prace?

  • 3. Data: 2005-08-26 09:57:37
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 20:54:09 +0200, cartman
    <""cartman\"@@@neostrada.pl"> napisał(a):

    >i jak poszlo? dostales ta prace?

    Hello...

    W zasadzie tak...dostalem...gosc widac ze mnie chce, jednak warunki
    finansowe nie bardzo mi odpowiadaja. Ogolnie poradzil mi raczej
    prowadzenie wlasnego salonu jako pod umowe agencyjna, wtedy zarobki i
    dochody sa prawdopodobnie bardzo dobre, jednak trzeba wlozyc kase na
    poczatek, na oplaty zwiazane z rozpoczeciem itd...okolo 20000 zl :(

    Arek