PracaGrupypl.praca.dyskusjeAch ta dzisiejsza młodzież... › Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    From: "Kaczka Krzyżówka" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    Date: Tue, 22 Oct 2002 16:06:49 +0000 (UTC)

    muniek <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ............iiiiiiiiii???? czekamy na opis tego zdarzenia. Co by nie mówić
    na
    > młodzież ale na pewno lepiej sobie radzi z wysyłaniem postów na forum niż
    > nadawca tego posta. Wojtek

    Sorry, nie moja wina - to bramka newsowa na gazeta.pl wyciela mi polowe maila
    nie wiedziec czemu (do tej pory działała bez zarzutu)

    A rzeczony gosciu po prostu przez całą (krótką na szczęście) rozmowę żuł
    sobie gumę. Ja jestem bardzo tolerancyjny na różne luzackie zachowania ale po
    tej historii po prostu do tej pory mam niesmak. A potem czytam artykuły w
    prasie jak to młodzi narzekają, że pracy znaleźć nie mogą - nic dziwnego.