PracaGrupypl.praca.dyskusje › A o informatykach i prezesach znacie..?

  • 1. Data: 2002-11-23 23:00:29
    Temat: A o informatykach i prezesach znacie..?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    A o informatykach i prezesach znacie..?

    Facet leci balonem i nagle konstatuje, że kompletnie zgubił drogę.
    Wyłącza więc palnik, obniża pułap i zauważa idącego w dole człowieka.
    Opuszcza balon jeszcze niżej i krzyczy do przechodnia:
    - Przepraszam! - czy może mi pan powiedzie?, gdzie jestem?
    Gość z dołu:
    - Oczywiście!!! Jest pan w balonie na ogrzane powietrze, szybuje pan
    na wysokości 100 m nad powierzchnią ziemi, w kierunku zachodnim.
    - Pan musi być informatykiem! - odkrzyknął baloniarz.
    - Zgadza się! - słychać z dołu. - Jak pan na to wpadł??
    - To proste! - krzyczy baloniarz - Wszystko co pan mi odpowiedział jest
    absolutną prawdą z technicznego punktu widzenia. Ale jest zupełnie
    bezwartościowe dla znalezienia wyjścia z mojej sytuacji. Na to gość z
    dołu:
    - A pan pewnie jest prezesem zarządu?
    - To prawda. - odpowiada baloniarz - A pan jak do tego doszedł?
    - To jeszcze prostsze! - krzyczy facet. - Nie wie pan gdzie pan jest, nie
    wie pan dokąd pan zmierza, ale wymaga pan ode mnie skutecznej pomocy.
    Jest pan w tym samym miejscu, gdzie pan był przed naszym spotkaniem,
    z tym, że teraz jest to już wyłącznie moja wina.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 2. Data: 2002-11-24 08:20:04
    Temat: Re: A o informatykach i prezesach znacie..?
    Od: Grendel <p...@o...pl>

    On Sun, 24 Nov 2002 00:00:29 +0100, "Leszek.Pawlisz"
    <l...@p...pl> wrote:

    CIACH

    oryginalnie to było o Helpdesku Microsoftu ;-)

    GL

  • 3. Data: 2002-11-24 11:27:59
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    > oryginalnie to było o Helpdesku Microsoftu ;-)

    Tzn, jakie?

  • 4. Data: 2002-11-24 13:50:32
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    :
[...]

    Nieuzasadnione poczucie winy. Z tym nie można być szczęśliwym.
    Miałem kiedyś taką przypadłość, ale czy aaaaż taką? ;-)) Śmieje się sam z
    siebie, bo helpdesk w microsofcie, to może być coś dla mnie. :>

  • 5. Data: 2002-11-24 17:20:31
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Grendel" <p...@o...pl>
    >CIACH
    >oryginalnie to było o Helpdesku Microsoftu ;-)
    Takie kawały opowiadano jak Bill Gates jeszcze w pieluchy robił :-)))

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 6. Data: 2002-11-24 23:13:33
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Javier" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    : Użytkownik "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    : news:arp165$otq$1@news.tpi.pl...
    : :
[...]

    Co to znów za sabotaż???? Miało być " to może być coś dla Mnie" ;-)))))
    Sam dla siebie jestem bardzo wyjątkowy :-)

  • 7. Data: 2002-11-28 12:30:23
    Temat: Re: kawał o najbogatszym..
    Od: "Zły" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Plonk" <...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    :
    : >"Grendel" <p...@o...pl>
    : >CIACH
    : >oryginalnie to było o Helpdesku Microsoftu ;-)
    : Takie kawały opowiadano jak Bill Gates jeszcze w pieluchy robił :-)))

    Prokurator Mściwy: Aresztować. Wytoczyć proces. Przesłuchać świadków.
    Znaleźć dowody. Przykładnie ukarać.
    Bill Gates: Za co??? :/
    Prokurator Mściwy: Za uśmiech. :-)))