PracaGrupypl.praca.dyskusje › uprawnienia budowlane

  • 1. Data: 2002-11-24 07:26:22
    Temat: uprawnienia budowlane
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl>

    Witam

    Jak obecnie przedstawia sie sprawa ze zdobywaniem uprawnien budowlanych (wymagania,
    praktyka, egzaminy itd). Konkretnie interesuja mnie uprawnienia w dziedzinie bud.
    telekomunikacyjnego ale to chyba nie ma wielkiej roznicy.

    Pozdrawiam,

    GP

  • 2. Data: 2002-11-24 17:16:59
    Temat: Re: uprawnienia budowlane
    Od: "news.tpi.pl" <u...@s...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    w dziedzinie bud. telekomunikacyjnego ale to chyba nie ma wielkiej roznicy.

    ech..
    z tego co ja wiem, to w dalszym ciagu ( przynajmniej do konca roku)
    obowiazuje system praktyka + egzamin
    na uprawnienia pelne potrzebna jest 2 letnia praktyka w biurze projektow
    poswiadczona podbitym w urzedzie zeszytem praktyki ze wpisami i
    podbitymprzez uprawnionego projektanta co 3 miesiace) oraz roczna praktyka
    na budowie ( rowniez wpisy w zeszycie praktyk). Na koniec trzeba zdac
    egzamin ( platny cos w granicach 1200 zl ), za sprawdzenie zeszytu
    przynajmniej u nas - slask) placi sie okolo 500 zl.]
    Mozna tez zdobyc uprawnienia jedynie wykonawcze - wtedy potrzeba dwoch lat
    poswiadczonej ( zeszyt z wpisami, zeszyt musi byc podbity w urzedzie
    wojewodzkim a strony ponumerowane) praktyki na budowie rowniez + egzamin.
    Ceny sa sprzed roku mniej wiecej.
    To wszystko do konca tego roku, bo od nowego roku prawdopodobnie zmienia sie
    przepisy, co przyniosa? nie wiadomo...
    Wszystkiego dokladnie mozna sie dowiedziec w urzedzie wojewodzkim
    odpowiednim dla regionu :).

    z zyczeniami wszystkiego najlepszego
    Ula