PracaGrupypl.praca.dyskusjeA o informatykach i prezesach znacie..? › Re: A o informatykach i prezesach znacie..?
    From: "Javier" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A o informatykach i prezesach znacie..?
    Date: Mon, 25 Nov 2002 00:13:33 +0100

    Użytkownik "Javier" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:arrgvn$6dt$1@absinth.dialog.net.pl...
    : Użytkownik "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    : news:arp165$otq$1@news.tpi.pl...
    : :
    : : A o informatykach i prezesach znacie..?
    : :
    : : Facet leci balonem i nagle konstatuje, że kompletnie zgubił drogę.
    : : Wyłącza więc palnik, obniża pułap i zauważa idącego w dole człowieka.
    : : Opuszcza balon jeszcze niżej i krzyczy do przechodnia:
    : : - Przepraszam! - czy może mi pan powiedzie?, gdzie jestem?
    : : Gość z dołu:
    : : - Oczywiście!!! Jest pan w balonie na ogrzane powietrze, szybuje pan
    : : na wysokości 100 m nad powierzchnią ziemi, w kierunku zachodnim.
    : : - Pan musi być informatykiem! - odkrzyknął baloniarz.
    : : - Zgadza się! - słychać z dołu. - Jak pan na to wpadł??
    : : - To proste! - krzyczy baloniarz - Wszystko co pan mi odpowiedział jest
    : : absolutną prawdą z technicznego punktu widzenia. Ale jest zupełnie
    : : bezwartościowe dla znalezienia wyjścia z mojej sytuacji. Na to gość z
    : : dołu:
    : : - A pan pewnie jest prezesem zarządu?
    : : - To prawda. - odpowiada baloniarz - A pan jak do tego doszedł?
    : : - To jeszcze prostsze! - krzyczy facet. - Nie wie pan gdzie pan jest,
    nie
    : : wie pan dokąd pan zmierza, ale wymaga pan ode mnie skutecznej pomocy.
    : : Jest pan w tym samym miejscu, gdzie pan był przed naszym spotkaniem,
    : : z tym, że teraz jest to już wyłącznie moja wina.
    :
    : Nieuzasadnione poczucie winy. Z tym nie można być szczęśliwym.
    : Miałem kiedyś taką przypadłość, ale czy aaaaż taką? ;-)) Śmieje się sam z
    : siebie, bo helpdesk w microsofcie, to może być coś dla mnie. :>

    Co to znów za sabotaż???? Miało być " to może być coś dla Mnie" ;-)))))
    Sam dla siebie jestem bardzo wyjątkowy :-)