PracaGrupypl.praca.dyskusje › A mowia, ze bez wyksztalcenia ani rusz ;)

  • 1. Data: 2004-05-06 23:27:29
    Temat: A mowia, ze bez wyksztalcenia ani rusz ;)
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Cytat z oferty firmy przedstawiającej sie jako siec restauracji:

    "GLHL Sp. z o.o. zatrudni osobę na stanowisko - Zastępca Prezesa.
    Wymagania:wykształcenie średnie, doświadczenie w zarządzaniu
    gastronomią, znajomości lokalnego rynku gastronomicznego.
    Zakres obowiązków: zarządzanie firmą, nawiązywanie kontaktów
    handlowych (państwa azjatyckie), zarządzanie finansami firmy"

    Skończyć ogólniak, pod doświadczenie w zarządzaniu gastronomia
    podciagnac prowadzenie budki z zapiekankami i huziaaa na prezesa ;)

    Bucz

  • 2. Data: 2004-05-07 10:50:54
    Temat: Re: A mowia, ze bez wyksztalcenia ani rusz ;)
    Od: "Lucar" <a...@y...com>

    "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Skończyć ogólniak, pod doświadczenie w zarządzaniu gastronomia
    > podciagnac prowadzenie budki z zapiekankami i huziaaa na prezesa ;)

    To jeszcze nic. Ja widziałem w pośredniaku ogłoszenie o poszukiwaniu
    prezesa! Fajnie to nawet wyglądało: "Nazwa stanowiska: Prezes". Ciekawe, ilu
    było chętnych :-)

    --
    Pozdr
    Lucar

  • 3. Data: 2004-05-07 12:23:40
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Lucar <a...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > >
    > To jeszcze nic. Ja widziałem w pośredniaku ogłoszenie o poszukiwaniu
    > prezesa! Fajnie to nawet wyglądało: "Nazwa stanowiska: Prezes". Ciekawe, ilu

    Ten "prezes" i "zastępca prezesa" to pewnie nowa nazwa stanowiska
    typu "przedstawiciel handlowy".
    Wszystkie portale "praca" i prasa lokalna aż uginają się od propozycji
    stanowisk kierowniczych w grupach - dystrybucyjnych rzecz jasna :)))))

    Marek

  • 4. Data: 2004-05-07 22:00:41
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Fri, 7 May 2004 12:50:54 +0200, gdy "Lucar"
    <a...@y...com> napisał:

    >To jeszcze nic. Ja widziałem w pośredniaku ogłoszenie o poszukiwaniu
    >prezesa! Fajnie to nawet wyglądało: "Nazwa stanowiska: Prezes". Ciekawe, ilu
    >było chętnych :-)

    Kiedyś widziałem takie ogłoszenie warszawskiego urzędu pracy.
    "Piłkarz do klubu trzecioligowego, wykształcenie podstawowe, 8000".

    Aż żałowałem, że nie miałem wtedy statusu bezrobotnego. Bo wymagania
    spełniałem :-)

    Robert

  • 5. Data: 2004-05-08 09:51:36
    Od: "Lucar" <a...@y...com>

    "Robert Drózd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> wrote in message

> [...]
    > "Piłkarz do klubu trzecioligowego, wykształcenie podstawowe, 8000".
    >
    > Aż żałowałem, że nie miałem wtedy statusu bezrobotnego. Bo wymagania

    O ile się nie mylę, to ofertę z UP może otrzymać każdy, nie trzeba być
    zarejestrowanym, trzeba było startować... :-)

    --
    Pozdr
    Lucar

  • 6. Data: 2004-05-08 10:02:47
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Lucar; <c7fpaa$d7a$1@absinth.dialog.net.pl> :

> [...]
    > >
    > To jeszcze nic. Ja widziałem w pośredniaku ogłoszenie o poszukiwaniu
    > prezesa! Fajnie to nawet wyglądało: "Nazwa stanowiska: Prezes". Ciekawe, ilu

    Co do UP to są dwie kategorie - szukanie wspólnika/udziałowca [czyli
    Prezes, ale jak włoży 20 000 zł i to nie wiadomo, czy przypadkiem nie
    tytularny] i spełnianie wymogów zatrudniania obcokrajowców [czyli można
    sobie darować, bo osoba na to stanowisko już jest wybrana].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)