PracaGrupypl.praca.dyskusje › A ja w pracy nie robię nic ...

  • 1. Data: 2005-07-17 18:28:58
    Temat: A ja w pracy nie robię nic ...
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    Takiego zajęcia szukałem całe życie. Pracowałem w różnych firmach. Po12
    godzin. Na zmiany. U prywaciarzy i w spółkach gminnych. Zarabiałem różnie,
    raz więcej a raz mniej.
    Od roku pracuję w państwowym przedsiębiorstwie. Nic nie robię i płacą mi za
    to 1700 PLN-ów netto. Podwyżki co pół roku. Przez rok moja pensja wzrosła o
    700 zł. Jak już pracuję to z nudów - od 7 do 15 i ani minuty dłużej. Nie ma
    takiej sprawy, której by się nie dało przełożyć na później. Pełne przywileje
    pracownicze. Darmowe ubezpieczenia. Silne związki zawodowe. Jak nie pijesz w
    miejscu pracy to jesteś nie do zwolnienia. Paczki na święta. Premie
    noworoczne. 90% pracowników szwenda się po biurach przez całą dniówkę.
    Możecie wierzyć lub nie ale nikt mi tej pracy nie załatwiał. Poprostu do tej
    pory nie mogę uwierzyć że istnieją takie firmy. Nadmienię że
    przedsiębiorstwo przynosi zyski i to nie małe. Nie ma mowy o pomocy od
    Państwa.
    Zostaję tu do emerytury lub do prywatyzacji :)

  • 2. Data: 2005-07-17 18:41:08
    Temat: Re: A ja w pracy nie robię nic ...
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2005 20:28:58 +0200, MG42 napisał(a):

    > Zostaję tu do emerytury lub do prywatyzacji :)

    Górnictwo ? Nic innego mi nie przychodzi na myśl. Jeśli się już
    tak chwalisz, to przynajmniej powiedz jakieś szczegóły co do branży.
    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-17 18:45:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MG42 <m...@g...pl> wrote:

    > Zostaję tu do emerytury lub do prywatyzacji :)

    A potem będzie zimny prysznic na głowę...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-07-17 18:55:51
    Od: Paweł Kiraga <a...@z...sie.w.sigu>

    Osoba podpisujaca sie jako MG42 w wiadomosci <dbe81f$3n7$1@inews.gazeta.pl>
    popelnila na pl.praca.dyskusje co nastepuje:

    > Od roku pracuję w państwowym przedsiębiorstwie. Nic nie robię i płacą mi
    > za to 1700 PLN-ów netto.

    nedzna prowokacja...

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O\__ |
    / \ TROLLA |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    --
    ~> pozdrawiam,
    ~> Paweł Kiraga

  • 5. Data: 2005-07-17 19:05:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 17 Jul 2005 20:28:58 +0200, "MG42" <m...@g...pl>
    zakodował:

    >Zostaję tu do emerytury lub do prywatyzacji :)

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to jakiś zakład energetyczny.
    Mam nadzieję, że to drugie - niezależnie od tego, co firma sprzedaje,
    to łatwo będzie podnieść wydajność o tysiące procent - więc będzie
    taniej (albo chociaż akcjonariusze zarobią).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2005-07-17 19:23:12
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    Powiem więcej. jestem na stanowisku Specjalisty ds. ... - od 1500 - 2500
    Starszy Specjalista zarabia 2000 - 2700 netto (w zależności od stażu).
    Siedzę z taką Panią Basią w pokoju. Robi tyle co ja.
    Nad Starszym specjalistą jest Zastępca Kierownika Wydziału od 3000 - 3500
    netto
    Dalej Kierownik Wydziału - 4000 - 5000 + 300 dodatku funkcyjnego + komórka z
    limitem 150 zł
    Z tego wszystkiego pracuje tylko Zastępca Kierownika - musi chłopina
    przynajmniej jedno pismo dziennie wysmażyć żeby potwierdzić jakoś swoje
    istnienie w firmie. No i rozdaje premię na koniec miesiąca.
    Na czele wydziału stoi Dyrektor Pionu Finansowego/Technicznego/Ekonomicznego
    6500 - 8000 netto + 500 dodatek funkcyjny.
    Dalej Zarząd zarobki cuś koło 20 K z dodatkami.
    Nowy pracownik (okres próbny) może liczyć na 1100 - 1400 netto.

  • 7. Data: 2005-07-17 19:31:54
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-17 21:23:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *MG42* skreślił te oto słowa:

    > Nowy pracownik (okres próbny) może liczyć na 1100 - 1400 netto.

    Niooo, to teraz tłumy do Czeladzi zaczną emigrowac ;>

    --
    Lia

  • 8. Data: 2005-07-17 19:49:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Lia <L...@p...onet.pl> wrote:

    > Niooo, to teraz tłumy do Czeladzi zaczną emigrowac ;>

    Nierobów?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 9. Data: 2005-07-17 19:52:34
    Od: " Mirabelle" <m...@N...gazeta.pl>

    JA TEŻ TAK CHCĘ... Jak tam można się dostać (bez znajomości)?

  • 10. Data: 2005-07-17 19:52:57
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-17 21:49:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Przemysław Maciuszko* skreślił te oto słowa:

    > Nierobów?

    Przyznaję, że za 4000-5000 netto jakoś bym się przemęczyła nic nie robiąc
    od 7 do 15 ;) To pewnie kwestia przyzwyczajenia :) A ile książek można by
    przeczytac w tym czasie... albo pokrzyżykowac w spokoju...

    --
    Lia