PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja w pracy nie robię nic ... › A ja w pracy nie robię nic ...
    From: "MG42" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: A ja w pracy nie robię nic ...
    Date: Sun, 17 Jul 2005 20:28:58 +0200

    Takiego zajęcia szukałem całe życie. Pracowałem w różnych firmach. Po12
    godzin. Na zmiany. U prywaciarzy i w spółkach gminnych. Zarabiałem różnie,
    raz więcej a raz mniej.
    Od roku pracuję w państwowym przedsiębiorstwie. Nic nie robię i płacą mi za
    to 1700 PLN-ów netto. Podwyżki co pół roku. Przez rok moja pensja wzrosła o
    700 zł. Jak już pracuję to z nudów - od 7 do 15 i ani minuty dłużej. Nie ma
    takiej sprawy, której by się nie dało przełożyć na później. Pełne przywileje
    pracownicze. Darmowe ubezpieczenia. Silne związki zawodowe. Jak nie pijesz w
    miejscu pracy to jesteś nie do zwolnienia. Paczki na święta. Premie
    noworoczne. 90% pracowników szwenda się po biurach przez całą dniówkę.
    Możecie wierzyć lub nie ale nikt mi tej pracy nie załatwiał. Poprostu do tej
    pory nie mogę uwierzyć że istnieją takie firmy. Nadmienię że
    przedsiębiorstwo przynosi zyski i to nie małe. Nie ma mowy o pomocy od
    Państwa.
    Zostaję tu do emerytury lub do prywatyzacji :)