PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja mam dylemat... › Re: A ja mam dylemat...
    From: "Kania" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A ja mam dylemat...
    Date: Sun, 16 Jan 2005 19:39:07 +0000 (UTC)

    Kira <k...@e...pl> napisał(a):
    > Ale dzieki za wypowiedz. Rozumiem ze stawiasz + po stronie
    > tego co sie lubi? :)

    Jasne. Realizowanie wlasnych marzen to wedlug mnie element niezbedny do tego,
    zeby wlasne zycie uznawac za udane. Z tego czerpia korzysci wszyscy dookola:
    partner, dzieci, znajomi :)

    Zbyt czesto widze ludzi, ktorzy skupiaja sie na wlasnej pracy, choc nie
    sprawia im ona radosc, ale robia to, bo tak trzeba. Jak sobie pomysle, ile
    razy ja robilam 'nie to co trzeba', lacznie z niespodziewana zmiana miasta w
    ktorym mieszkam z 1500 pln w kieszeni. Ale przeciez robilam to z jakiegos
    powodu. Wtedy ludzie mi wytykali, ze sie 'tulam' z malymi dziecmi. A teraz
    zazdroszcza pozycji na rynku pracy, tylko jak na zlosc nie zauwazaja zwiazku
    miedzy tym tulaniem a stanem obecnym :)

    Kania