PracaGrupypl.praca.dyskusje › 7 tysiecy miesiecznie

  • 1. Data: 2006-09-16 20:31:03
    Temat: 7 tysiecy miesiecznie
    Od: k...@w...pl

    Czy to mozliwe zeby zarobic miesiecznie 7 tysiecy LEGALNIE!!!
    majac 26 lat i prawie zadnego doswiadczenia? To moze TYLE zarobic
    w naszym kraju nie bedac Politykiem jakas szycha albo
    zlodziejem??????????????

  • 2. Data: 2006-09-16 21:04:33
    Temat: Re: 7 tysiecy miesiecznie
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    spokojnie mozna zarobic
    byle nedzny pilkarz ale w dobrym klubie pilkarskim tyle bierze
    srednio 10 tys na lepka
    kiedys zuraw w wisle mial cos kolo 20 paru tys

  • 3. Data: 2006-09-16 21:04:42
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    k...@w...pl napisał(a):

    > Czy to mozliwe zeby zarobic miesiecznie 7 tysiecy LEGALNIE!!!
    > majac 26 lat i prawie zadnego doswiadczenia? To moze TYLE zarobic
    > w naszym kraju nie bedac Politykiem jakas szycha albo
    > zlodziejem??????????????

    Tak.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2006-09-16 21:08:56
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomosci <news:1158438663.321989.250720@b28g2000cwb.googlegro
    ups.com>
    Uzytkownik <k...@w...pl> pisze:

    > Czy to mozliwe zeby zarobic miesiecznie 7 tysiecy LEGALNIE!!!
    > majac 26 lat i prawie zadnego doswiadczenia? To moze TYLE zarobic
    > w naszym kraju nie bedac Politykiem jakas szycha albo
    > zlodziejem??????????????

    Np. czlowiek, który ma leb na karku, znalazl nisze na rynku, zalozyl wlasna
    firme i teraz zyje sobie jak paczek w masle.

    --
    Nixe

  • 5. Data: 2006-09-16 21:22:13
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > k...@w...pl napisał(a):

    > Tak.

    7 tys to nie sa wbrew pozorom duze zarobki i mnostwo ludzi w tym kraju
    legalnie i uczciwie ma takie i czesto sporo wieksze pieniadze

    trzeba tylko miec nieco szczescia i odpowiednia wiedze/umiejetnosci

    zreszta obecnie srednio dobry kafelkarz czy hydraulik zarabia w Polsce sporo
    wiecej :-)

  • 6. Data: 2006-09-16 21:58:20
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    wystarczy miec troche doswiadczenia (bo zupelny brak to odpada),
    wiedze, umiejetnosci, troche szczescia i mozna miec 5-6 na reke w wieku 23
    lat.
    z ogloszenia w wyborczej (IT - nie warszawa)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-09-17 10:14:08
    Od: dah <dah_nospam_@wytnij_o2.pl>

    k...@w...pl napisał(a):
    > Czy to mozliwe zeby zarobic miesiecznie 7 tysiecy LEGALNIE!!!
    > majac 26 lat i prawie zadnego doswiadczenia? To moze TYLE zarobic
    > w naszym kraju nie bedac Politykiem jakas szycha albo
    > zlodziejem??????????????

    oczywiscie ja zarabiam 'na rekę' 12k po 3 miesiacach pracy , pierwsza
    praca czyli - bez doświadczenia ,dostałem samochód służbowy ,komórkę i
    asystentkę a mam zaledwie 22 lata i licencjat z agroturystyki

    hehehe

  • 8. Data: 2006-09-17 13:29:59
    Od: "Kuba" <j...@p...onet.pl>

    > oczywiscie ja zarabiam 'na rekÄ&#65533;' 12k po 3 miesiacach pracy , pierwsza
    > praca czyli - bez doĹ&#65533;wiadczenia ,dostaĹ&#65533;em samochĂłd
    sĹ&#65533;uĹźbowy ,komĂłrkÄ&#65533; i
    > asystentkÄ&#65533; a mam zaledwie 22 lata i licencjat z agroturystyki

    :) No nie powiem, żebym nie był zaskoczony.
    A jaka branża? Firma krajowa?

  • 9. Data: 2006-09-17 13:34:38
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > :) No nie powiem, żebym nie był zaskoczony.
    > A jaka branża? Firma krajowa?

    przeciez to sciema, nie badz naiwny

  • 10. Data: 2006-09-17 14:51:39
    Od: dah <dah_nospam_@wytnij_o2.pl>

    Michał Buslik napisał(a):
    > Użytkownik "Kuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > przeciez to sciema, nie badz naiwny

    dokładnie :) taki żart ... i gdy czytam większość postów dotyczących
    zarobków to wydaje mi sie ze to tez są jakieś czcze przechwałki. wśród
    moich znajomych ( w większości ukończone studia dzienne (pw/uw) , posady
    w firmach przemysł/telekomunikacja polskich bądź zagranicznych ) średnia
    to ok 4k brutto przy doświadczeniu 4'ro letnim z wyskokami do max 6k
    przy 12h pracy dziennie i całkowitym poświęceniu dla firmy i dlatego z
    dystansem podchodzę do tego co pisze gawedź internetowa o swych
    zarobkach. 7k brutto ( na rękę przy 1 FTE wychodzi to ~4,5k ) jest to
    bardzo dobra płaca i śmiem podejrzewać że jest to ok 2% całego rynku
    pracy wynikłe z synergii znajomości właściwych osób , posiadania
    wykształcenia&doświadczenia a także niewątpliwego udziału życiowego
    szczęścia. pragnę zaznaczyć że jest to tylko IMHO i dotyczy zarobków na
    naszym polskim podwórku

    da