PracaGrupypl.praca.dyskusje › 7 tysiecy miesiecznie

  • 11. Data: 2006-09-17 15:25:48
    Temat: Re: 7 tysiecy miesiecznie
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "dah" <dah_nospam_@wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:eejneu$4q4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > dokładnie :) taki żart ... i gdy czytam większość postów dotyczących
    > zarobków to wydaje mi sie ze to tez są jakieś czcze przechwałki.

    niekoniecznie - byc moze ten 1 % Polakow jest az tak nadreprezentowany na
    tej grupie, tym bardziej ze grupa jak zdazylem zauwazyc sciaga najlepiej
    zarabijajacych obecnie w Polsce ( nie liczac sportowcow,artystow i mafii
    :-) ) czyl branze IT - a tam podobno naprawde placa bardzo dobrze

    wśród
    > moich znajomych ( w większości ukończone studia dzienne (pw/uw) , posady w
    > firmach przemysł/telekomunikacja polskich bądź zagranicznych ) średnia to
    > ok 4k brutto

    ja znam kilka osob zarabiajacych sporo wiecej niz owe 4 - 6 k brutto (
    niestety sam sie do nich nie zaliczam a nawet mam sporo mniej niz owe 4k ) -
    sa to kierownicy sredniego szczebla pewnej wielkiej spolki skarbu panstwa,
    niektorzy z nich sa przed 40 - tka i wychodza z premiami/wnioskami
    racjonalizatorskimi pod 1 mln PLN brutto rocznie ....

    krotko mowiac gdzies te 1 % jest w spoleczenstwie ale pozostale 96 % miesci
    sie w przedziale do 2 tys PLN netto a 3 % w przedziale 2 - 3 tys netto

  • 12. Data: 2006-09-17 17:18:03
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    3000zl kierowcy tira w firmie w zachodiopmorskim
    cos kolo 5000 handlowiec z firmy placa uzalezniona od zysku
    1200-1400 poczatkujacy inzynierowie w firmach typu LG i innych gownach
    :]
    zatem rozstrzal jest wielki i nie zalezy wcale od doswiadczenia czy tez od
    wyksztalcenia

  • 13. Data: 2006-09-17 17:53:03
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sat, 16 Sep 2006 23:08:56 +0200, Nixe napisał(a):

    > W wiadomosci <news:1158438663.321989.250720@b28g2000cwb.googlegro
    ups.com>

    > Np. czlowiek, który ma leb na karku, znalazl nisze na rynku, zalozyl wlasna
    > firme i teraz zyje sobie jak paczek w masle.

    a Levatian mowi, ze ludzie firmy zakladaja tylko dla idei bo to sie nie
    oplaca, zasilki sa wyzsze. ;)

  • 14. Data: 2006-09-17 18:40:31
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik the_foe napisał:

    > a Levatian mowi, ze ludzie firmy zakladaja tylko dla idei bo to sie nie
    > oplaca, zasilki sa wyzsze. ;)

    mowisz powaznie, czy wymyslasz?
    jesli to prawda, to nie sa za powazni...

  • 15. Data: 2006-09-17 18:52:45
    Od: d...@g...pl

    > krotko mowiac gdzies te 1 % jest w spoleczenstwie ale pozostale 96 % miesci
    > sie w przedziale do 2 tys PLN netto a 3 % w przedziale 2 - 3 tys netto

    hehe, nie no, tutaj to juz ostro dramatyzujesz, zamiast 3% powinno byc 30% i to
    conajmniej

  • 16. Data: 2006-09-17 19:11:05
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > hehe, nie no, tutaj to juz ostro dramatyzujesz, zamiast 3% powinno byc 30%
    > i to
    > conajmniej

    zdziwilbys sie, niestety

  • 17. Data: 2006-09-17 19:39:36
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:eejpj0$st5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Michał Buslik <b...@i...pl> pisze:

> [...]
    > skarbu panstwa, niektorzy z nich sa przed 40 - tka i wychodza z
    > premiami/wnioskami racjonalizatorskimi pod 1 mln PLN brutto rocznie

    Nieźle, najpierw przeczytałam "kierowcy" i nie ukrywam, że szczęka mi lekko
    opadła, któraż to spółka tak dobrze opłaca zwykłych szoferów ;-))

    --
    Nixe

  • 18. Data: 2006-09-17 19:49:13
    Od: "Przemek" <o...@m...com>

    Użytkownik "Kuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > :) No nie powiem, żebym nie był zaskoczony.
    > A jaka branża? Firma krajowa?

    Pewnie administracja publiczna z politycznego "nadania" :)

    pzdr

  • 19. Data: 2006-09-17 19:59:41
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    tez tak mysle
    w calkowicie prywatnych spolkacg tylko prezesi zgarniaja takie premie no i
    jeszcze poszczegolni dyrektorzy
    jest wiele spolek gdzie wystarczy byc w danej partii aby zasiadac w radach
    nadzorczych i klepac niezla kaske
    pytaie tylko czyim kosztem?
    kosztem obywateli
    ale skoro lud ciemny .....
    :]

  • 20. Data: 2006-09-17 21:23:52
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 20:40:31 +0200, o`rety napisał(a):

    > mowisz powaznie, czy wymyslasz?
    > jesli to prawda, to nie sa za powazni...

    dlaczego? uwazasz ze praca dla idei jest glupia?