PracaGrupypl.praca.dyskusje › premia

  • 1. Data: 2006-09-16 12:35:59
    Temat: premia
    Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl>

    Witam serdecznie:)

    tak sie zastanawiam jak to jest, jeśli ktoś pracuje w danej firmie a
    zatrudniony jest przez agencję pracy tymczasowej, i w tej firmie
    dostaje premie za powiedzmy osiągnięcia - to czy agencja moze sobie
    cos z tej premi zabrac? jakis procent? czy raczej nie ma takiej
    mozliwości?

    pozdrawiam
    Agata"agatonek"Mryczko

  • 2. Data: 2006-09-16 12:48:41
    Temat: Re: premia
    Od: michał <m...@p...onet.pl>

    zalezy jaką masz umowe z agencją.

  • 3. Data: 2006-09-16 13:26:14
    Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl>

    michał napisał(a):
    > zalezy jaką masz umowe z agencją.

    hm przejrzałam stare umowy i nie ma tam slowa o premiach, zdnych.
    Tylko stawce godzinowej brutto, i pracy nocnej ale to akurat nie
    dotyczy.

    pozdrawiam
    Agata"Agatonek"Mryczko

  • 4. Data: 2006-09-16 17:18:46
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On 16 Sep 2006 05:35:59 -0700, Agata Mryczko wrote:

> [...]
    > dostaje premie za powiedzmy osiągnięcia - to czy agencja moze sobie
    > cos z tej premi zabrac? jakis procent? czy raczej nie ma takiej

    Agencja pracy tymczasowej jest dla Ciebie pracodawcą (prawdź z kim masz
    zawartą umowę) i to agencja płaci Ci wynagrodzenie. Rozliczenia między
    firmą dla której Agencja wynajmuje pracowników, a Agencją, to zupełnie
    odrębna sprawa.

    --
    abakan