PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyka w inżynierii Kosmetycznej ? warto ?

  • 1. Data: 2006-09-17 08:28:59
    Temat: informatyka w inżynierii Kosmetycznej ? warto ?
    Od: " maturzysta :)" <s...@g...pl>

    Witam, jak wiekszosc maturzystow nie wiem na jakie studia isc. interesuja
    mnie trzy kierunki, ktore sie strasznie od siebie roznia!
    1. Kosmetologia
    2. Informatyka
    3. Turystyka

    Stracilam juz wiele godzin na szukanie odpowiedzi
    "jakie zawody mozna wykonywac po tych wlasnie kierunkach?",
    "po ktorych kierunkach mozna w przyszlosci dostac pewna prace?" i
    prosze o napisanie jakichkolwiek doswiadczen zwiazanych z tymi kierunkami.

  • 2. Data: 2006-09-17 11:47:32
    Temat: Re: informatyka w inżynierii Kosmetycznej ? warto ?
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    maturzysta :) napisał(a):

> [...]
    > "jakie zawody mozna wykonywac po tych wlasnie kierunkach?",
    > "po ktorych kierunkach mozna w przyszlosci dostac pewna prace?" i

    Ja bym nie stawial sprawy na zasadzie "po ktorym kierunku bede super
    zarabial", "bede mogl przebierac w ofertach".
    Odpowiedz sobie co sprawia tobie przyjemnosc, co chcialbys robic zeby
    miec z tego satysfakcje. Ja osobiscie uwazam ze optimum to robic to co
    sie lubi.

    Pamietaj tez ze zawody ktore teraz sa rozchwytywane za pare lat moga
    miec powazna nadprodukcje specjalistow - tak jak mialo to miejsce z
    marketingiem, zarzadzaniem - bum na te profesje z pierwszej polowy lat
    90 doprowadzil do masowej "produkcji" na uczelniach. A potem zadzialalo
    nieublagane prawo popytu i podaży.

    Co do wymienionych zawodow - jednym z ciekawszych moze byc kosmetologia,
    a dokladniej dermatologia kosmetyczna - ta branza ma wciaz duzy
    potencjal oraz pamietaj iz proznosc ludzka jest nieprzemijalna ;)

    Ponoc jednym z najlepszych zawodow jest monter,spawacz na wielkich
    glebokosciach - ponoc z uprawnieniami jest kilku ludzi na calym swiecie
    - a roboty pelno.

    --
    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-09-18 08:29:22
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 08:28:59 +0000 (UTC), maturzysta :) <s...@g...pl>
    w <eej10b$234$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Witam, jak wiekszosc maturzystow nie wiem na jakie studia isc. interesuja
    > mnie trzy kierunki, ktore sie strasznie od siebie roznia!
    > 1. Kosmetologia

    Co to jest 'kosmetologia'. Brzmi jakoś bardzo mądro.

    > 2. Informatyka

    Dziewczyna, na informatykę? Zdajesz sobie sprawę, że jesteś w
    drastycznej mniejszości (1 semestr: 10/98, drugi: 2/60, ostatni:
    1/+-30).

> [...]
    > "po ktorych kierunkach mozna w przyszlosci dostac pewna prace?" i
    > prosze o napisanie jakichkolwiek doswiadczen zwiazanych z tymi kierunkami.

    Zależy gdzie miałabyś studiować, zależy, gdzie chciałabyś pracować.
    Od wielu rzeczy zależy.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 4. Data: 2006-09-21 10:44:18
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    dokladnie tak samouwazam, wiekszosc dziewczyn na studiach informatycznych to
    pomylka,
    boja sie programowania itp. tylko aby je przepchnac :)

  • 5. Data: 2006-09-21 11:10:18
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 21 Sep 2006 12:44:18 +0200, Piotrek <g...@i...pl>
    w <eetqe0$h4n$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > dokladnie tak samouwazam, wiekszosc dziewczyn na studiach informatycznych to
    > pomylka,
    > boja sie programowania itp. tylko aby je przepchnac :)

    Ja nie uważam tego za pomyłkę. Ja tylko stwierdzam fakt.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 6. Data: 2006-09-21 13:58:29
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    a co to za roznica ......
    fakt czy uwazanie to twoje zdanie ..... hehe

  • 7. Data: 2006-09-22 12:44:18
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    > dokladnie tak samouwazam, wiekszosc dziewczyn na studiach informatycznych
    > to pomylka,
    > boja sie programowania itp. tylko aby je przepchnac :)
    Niektóre z nich to chętnie bym "przepchnął" ;)

    A ogólnie mitem jest twierdzenie iż informatyka i programowanie to to samo.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076