PracaGrupypl.praca.dyskusje › 14 lat dochodzenia do "ludzkich" plac

  • 1. Data: 2006-09-16 14:52:17
    Temat: 14 lat dochodzenia do "ludzkich" plac
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,36220
    35.html

    jezeli wzrost plac ustabilizuje sie na 4,5-5,5% rocznie to srednia placa w
    Polsce osiagnie kwote placy minialnej w IRL czy GB (na dzisiejszy stan) za
    14 lat. Czyli w 2020 roku. Chyba eksodusu nasza gospodarka nie jest w
    stanie powstrzymac, nie stac ja na to.
    --
    co słucham:
    od zawsze: http://imagegen.last.fm/pliscnd/otracks/the_foe.gif

  • 2. Data: 2006-09-16 15:07:45
    Temat: Re: 14 lat dochodzenia do "ludzkich" plac
    Od: "Opix" <o...@o...eu>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Polsce osiagnie kwote placy minialnej w IRL czy GB (na dzisiejszy stan) za
    > 14 lat. Czyli w 2020 roku. Chyba eksodusu nasza gospodarka nie jest w

    to jest taka sama liberalna bzdura jak twierdzenie banków że ich usługi są
    najtańsze w europie bo kosztują 81 euro rocznie podczas gdy w strefie euro
    84 a w całej UE około 100 .
    to jest pokrętna propaganda ponieważ ów koszt to statystyka a koszcie
    faktycznym mozey rozmwiac tylko w relacji kosztu do dochodu a tu okazuje się
    że polski system bankowy ma poziom GOSPODARCZEGO BANDYTYZMU

    --
    === OPIX ===

  • 3. Data: 2006-09-16 15:31:17
    Od: "Chris" <a...@w...lublin.pl>

    Użytkownik "Opix" <o...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    się
    > że polski system bankowy ma poziom GOSPODARCZEGO BANDYTYZMU

    Potwierdzam ! Tak wlasnie sie "podaje" dane , w prawie wszystkich badaniach
    manipuluje sie statystyką na taka skale ze glowa boli !!

  • 4. Data: 2006-09-16 15:38:49
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    the_foe <t...@W...pl> wrote in

> [...]
    > dzisiejszy stan) za 14 lat. Czyli w 2020 roku. Chyba eksodusu nasza
    > gospodarka nie jest w stanie powstrzymac, nie stac ja na to.

    to teraz dowiedz sie jeszcze, jaki bedzie wtedy poziom plac w IRL czy GB;

    pzdrv;
    adas;