PracaGrupypl.praca.dyskusje7 minut rozmowy kwalifikacyjnej › Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
    From: Michal <m...@o...smieci.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
    Date: 19 Sep 2005 06:34:06 GMT

    OK podam wijcej informacji:
    Ja - Jeli to wa?ne jestem doktorat z chemii fizycznej, potem dwa lata
    pracy w Niemczech na uniwersytecie. Od stycznia 2004 w kraju pracuje w
    firmie Paqstwowej zajmuj9cej sij kontrola jakoci w dziale R&D Moja praca
    polega w czjci na audytowaniu firm produkcyjnych z bran?y nie
    motoryzacyjnej. Mam uprawnienia audytora wiod9cego ISO.

    Oferta pracy to Inspektor Jakoci Dostawcsw bran?a motoryzacyjna.

    Co do spotkania. Powiedzia3em Grzecznie Dzieq Dobry poczeka3em grzecznie
    a? Pani z firmy rekrutuj9cej przygotuje sij do spotkania i rozmowy ze mn9.
    Zaczynam pomiar czasu od momentu wejcia do pokoju. Siadam noga na nogj
    Panie naprzeciwko.
    Pytanie: Czy wie pan o jak9 firmj chodzi.
    Nie
    Nazwa firmy X
    Ja nie wpadam w zachwyt ( b39d ?) ale stwierdzam ze znam firmj bo mam tam
    znajomych i by3em te? na rozmowie na inne stanowisko.
    Pani pyta na jakie i dlaczego tam nie pracuje
    Ja odpowiadam co to za stanowisko, a powodem nie podjjcia pracy by3a p3aca
    A ile by pan chcia3 zarabiaf
    Ja 6 ty
    Pani podaje kwotj 5 ty
    Ja stwierdzam ?e to jest do przyjjcia ale wa?ne jest dla mnie jakie
    perspektywy rozwoju oferuje firma. I ?e pieni9dze s9 owszem wa?ne ale nie
    tylko one.
    W tym momencie pani stwierdza ?e nie ma o czym ze mn9 rozmawiaf i dodajj
    ?e nie pasujj do zespo3u pracowniksw w firmie X.

    Nastjpuje ma3o istotna wymiana zdaq - podjj3a ju? decyzjj .
    Pomiar czasu koqczy sij na ulicy po zejciu z trzeciego pietra schodami
    starej kamienicy.

    Jak widaf nie wiele zd9?y3em powiedzief, do komunikacji niewerbalnej nie
    jestem specjalist9 w tej dziedzinie.

    Do Pana Macieja Sobczyka : MI3ego opalania.
    Mo?esz rozwin9f myl : "skonfrontowac swoje wyobrazenie o sobie z tym, kim
    i czym naprawde jest " ?
    I jeszcze do Twojej wypowiedzi : nie jestem "rozgoryczony, ze odlano go
    zanim powiedzia3
    wszystko o sobie" ja nie powiedzia3em nic o sobie, nie pad3o ani jedno
    merytoryczne pytanie.
    I nie wydaje mi sij ?eby ta pani mia3a zaplanowanie pytanie mnie o
    cokolwiek.

    Ach zapomnia3bym ubrany by3em normalnie spodnie koszula marynarka. Byf
    mo?e b3jdem by3 msj dwu tygodniowy zarost.