PracaGrupypl.praca.dyskusje7 minut rozmowy kwalifikacyjnej › Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
  • Data: 2005-09-19 14:13:38
    Temat: Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: nbs <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal wrote:

    > To ze jestem przeedukowany to juz w Polsce kilkanascie razy uslyszalem.
    > Praca na uczelni to dla mnie ostatecznosc.

    Jesli faktycznie to jest problemem to mam kilka pomyslow dla Ciebie:

    - wiarygodnosc - mow tylko o tym w czym jestes bardzo dobry, pomin cala
    reszte, chocby to bylo 3/4 Twojego dorobku. Inaczej latwo wdepnac na mine.
    - j.w. - uzywaj tylko pozytywnych przykladow - zadnych nieudanych
    rekrutacji, konfliktow, zawalonych projektow. Nawet jesli moglyby
    pokazac Cie z dobrej strony (rozwiazywanie problemow itp.).
    - j.w. (jesli jestes bardzo zdeterminowany) - zmniejsz swoja wartosc,
    seplen, wspomnij o ograniczonej dyspozycyjnosci itp. Cos co nie bedzie
    krytyczne dla tej pracy a spowoduje, ze pracodawca uwierzy, ze chcesz
    zostac z nim na dluzej.
    - motywacja - jesli to nie jest krotkoterminowy kontrakt powinienes
    unikac motywowania siebie (wylacznie) pieniedzmi.
    - szukaj pracy gdzie indziej. ;-)

    IMHO naruszyles punkt 2 i 4. Nb. jestes pewien, ze te firmy nie
    wymieniaja miedzy soba informacji? Co do prezencji - zwykle nie jest
    problemem, pod warunkiem, ze pasuje do charakteru Twojej pracy (praca z
    klientem, publicznoscia itp.) i nie zachowujesz sie niegrzecznie lub
    nonszalancko.

    \R.