PracaGrupypl.praca.dyskusje7 minut rozmowy kwalifikacyjnej › Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
  • Data: 2005-09-19 08:19:49
    Temat: Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal napisał(a):

    > Co do spotkania. Powiedzia3em Grzecznie Dzieq Dobry poczeka3em grzecznie

    [...]

    > Siadam noga na nogj

    Pierwszy błąd.

    > Panie naprzeciwko.
    > Pytanie: Czy wie pan o jak9 firmj chodzi.
    > Nie
    > Nazwa firmy X
    > Ja nie wpadam w zachwyt ( b39d ?) ale stwierdzam ze znam firmj bo mam tam
    > znajomych i by3em te? na rozmowie na inne stanowisko.

    Drugi błąd (a w zasadzie błędy trzy: nie wpadłeś w zachwyt, powiedziałeś
    że masz tam znajomych i powiedziałeś o nieudanej rekrutacji).

    > Pani pyta na jakie i dlaczego tam nie pracuje
    > Ja odpowiadam co to za stanowisko, a powodem nie podjjcia pracy by3a p3aca

    Trzeci błąd. Trzeba było powiedzieć coś, co będzie odebrane jako plus
    dla Ciebie (rekrutacja to gra obydwu stron).

    > A ile by pan chcia3 zarabiaf
    > Ja 6 ty
    > Pani podaje kwotj 5 ty
    > Ja stwierdzam ?e to jest do przyjjcia ale wa?ne jest dla mnie jakie
    > perspektywy rozwoju oferuje firma. I ?e pieni9dze s9 owszem wa?ne ale nie
    > tylko one.

    Tu było IMHO OK.

    > W tym momencie pani stwierdza ?e nie ma o czym ze mn9 rozmawiaf i dodajj
    > ?e nie pasujj do zespo3u pracowniksw w firmie X.

    Bywa.

    > Byf mo?e b3jdem by3 msj dwu tygodniowy zarost.

    Z całą pewnością. Nawet gdybyś planował zapuszczenie zarostu, bardziej
    wiarygodny będziesz ogolony na gładko. Zarost zawsze zdążysz zapuścić.

    P.S. Ciężko się Ciebie czyta.
    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/