PracaGrupypl.praca.dyskusje7 minut rozmowy kwalifikacyjnej › Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
  • Data: 2005-09-18 12:21:49
    Temat: Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "Maciej Sobczyk" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Znaczy nie sugeruje ze autor watku tak ma. Stwierdzam tylko, ze
    > ta niewerbalna naprawde czasami bardzo istotna jest.

    Obiecywalem sobie, ze bdac na urlopie nie napisze ani slowa ale co mi tam -
    watek ciekawy :)

    Michalowi doradzilbym skonfrontowac swoje wyobrazenie o sobie z tym, kim i
    czym naprawde jest. Jesli zostal odrzucony, to albo dlatego, ze cale jego
    cialo mowilo, czyli niewerbalnie komunikowal, ze sie nie nadaje na stanowisko
    albo dlatego, ze miedzy tym co mowil a tym, co przekazywal cialem istniala
    cholerna roznica. Blad reruterki odrzucam - umiejestnosc czytania komunikatow
    niewerbalnych mamy w genach, podobnie jak zwierzaki.

    Teoretycy twierdza, ze 60% - 70% naszych komunikatow to wlasnie komunikaty
    niewerbalne. W praktyce latwo to udowodnic, wiec waga kom. niewerbalnej jest
    wielka.

    Jesli ktos, tak jak Michal, jest rozgoryczony, ze odlano go zanim powiedzial
    wszystko o sobie, to jako osoba doswiadczona w rekrutacji, zawsze oczami
    duszy widze osobe, ktora zamierza pokazac sie nie tyle od najlepszej strony,
    co jako zupelnie inna osoba niz jest w rzeczywistosci.

    Tyle ode mnie, wracam do niejakiej Valetty, skwierczec w pelnym sloncu.

    Thajeb grazzi, sahha
    M.