PracaGrupypl.praca.dyskusje › 30-tka Wawa ciezko znudzona pracom

  • 21. Data: 2003-07-08 20:45:53
    Temat: Re: 30-tka Wawa ciezko znudzona pracom
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:befa40$ge3$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > No tak.
    > Teraz już wiem, że jesteśmy z tego samego miasta ;)

    To powiedz jeszcze, ze masz dla mnie prace ;)

    > Asmira

    pzdr
    Krzysztof

  • 22. Data: 2003-07-09 07:45:57
    Od: "Alvaro" <a...@s...pl>

    y...@p...onet.pl wrote in message
    <7...@n...onet.pl>...
    >Takie miewam dni w pracy, że nic do roboty nie ma. Gazety zaraz będę
    czytać. A
    >tu za oknem smętnie i spać się chce. Może też nudzi Ci się od czasu do
    czasu w
    >pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)
    >
    >--
    >Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    Prosze powiedz mi jeszcze ile zarabiasz w tej martwej instytucji jaka jest
    senat rp? bo mam dla ciebie zajecie. oblicz mi cos. ja place 5 000 PLN
    podatku rocznie. Ile z tej sumy przeznaczone jest na takich leniuszkow
    nierobow) jak ty? Moze pomoze ci jakis senator?

  • 23. Data: 2003-07-09 17:57:10
    Od: "aks." <a...@h...pl>

    Takie miewam dni w pracy, że nic do roboty nie ma. Gazety zaraz będę
    > czytać. A
    > czasu w

    ja tez miewam takie dni....za oknem smetnie i spac sie chce. w dodatku pracy
    nie ma ale przeciez mozemy sobie popisac rozmaite ciekowsci prawda?