PracaGrupypl.praca.dyskusje › Super Hiper demonstracja!

  • 1. Data: 2003-07-07 07:50:52
    Temat: Super Hiper demonstracja!
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    Prosze osoby zainteresowane obaleniem rzadu L.Millera i wykopaniem
    wszystkich obecnych ekonomistow i ministrow m.in pracy i zdrowia o
    odpisywanie na ten post celem zorganizowania buntu (puczu) rewolucji, jak
    kto woli. Trzeba brac sprawy we wlasne rece, sami zreszta tak mowia, wiec
    bierzmy.

    Mile widziane jakies propozycje, jesli ktos ma znajomych co moga nie
    odplatnie zalatwic z trzy tony (zgnilych) jaj i pomidorow niech da znac.

  • 2. Data: 2003-07-07 08:18:25
    Temat: Re: Super Hiper demonstracja!
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > kto woli. Trzeba brac sprawy we wlasne rece, sami zreszta tak mowia, wiec

    Kto cie naslal? LPR czy SamooBrona?

    FX

  • 3. Data: 2003-07-07 08:56:59
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Kto cie naslal? LPR czy SamooBrona?

    Czy to wazne? Liczy sie ze rzad zle rzadzi i jeszcze gmatwa sie w rozne
    brudy. Czas przypomniec Millerowi jego slowa z wywiadu radiowego za czasow
    Buzka. Jak on to ladnie powiedzial, ze czas odejsc bo poparcie dla rzadu
    spadlo. Nie pamietam szczegolow, ale wiem, ze Buzek mial wtedy wieksze niz
    Miller obecnie. Tak, tak Panie Miller, "prawdziwego mezczyzne ponaje sie po
    tym jak konczy";)

    Alicja

  • 4. Data: 2003-07-07 09:08:47
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Miller obecnie. Tak, tak Panie Miller, "prawdziwego mezczyzne ponaje sie
    po
    > tym jak konczy";)

    On długo kończy.

  • 5. Data: 2003-07-07 20:10:09
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Spiderman napisał:

> [...]
    >
    > Mile widziane jakies propozycje, jesli ktos ma znajomych co moga nie
    > odplatnie zalatwic z trzy tony (zgnilych) jaj i pomidorow niech da znac.

    W sumie, dla swojego dobra, Miller powinien rzeczywiście na jakiś czas
    spasować - tak dla polepszenia sobie samopoczucia, żeby zobaczyć jak
    Rynek ma w d... bardzo mundrych Doradców z innych partii. I zapewne
    wyszło by mu to na dobre - jak na razie SLD to jedyna partia, która się
    nie zwinęła po zasiadaniu w Rządzie [pomijam PSL, które jest ciągle
    reanimowane, na własną szkodę, przez SLD].

    Flyer

  • 6. Data: 2003-07-08 17:14:33
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    Oooo... odzew... jak cholera ;-)

    Pewnie jeszcze nie przeczytales wszystkich postow na skrzynce?

    FX