PracaGrupypl.praca.dyskusje › 30-tka Wawa ciezko znudzona pracom

  • 11. Data: 2003-07-07 15:48:40
    Temat: Re: 30-tka Wawa ciezko znudzona pracom
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Dorota <p...@c...pl> napisał(a):

    > person: Jaroslaw Deminet

    Ten pan to już od dawna (5-u lat) nie pracuje w Senacie. Przypuszczam, że
    jakaś inna osoba przysiadła do jego komputera.

  • 12. Data: 2003-07-07 16:04:08
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    leszek wrote:

    > Ten pan to już od dawna (5-u lat) nie pracuje w Senacie. Przypuszczam, że
    > jakaś inna osoba przysiadła do jego komputera.

    a nikomu sie nie chce uaktualnic RIPE'a

    e-mail: d...@p...bitnet
    nic-hdl: JD2594-RIPE
    changed: s...@p...edu.pl 19921221

    hehe PLEARN...i bitnet...eh stary chyba jestem :)
    m.

  • 13. Data: 2003-07-07 18:51:25
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-07-07 18:04, Użytkownik Marcin Strzyzewski napisał :

> [...]
    > nic-hdl: JD2594-RIPE
    > changed: s...@p...edu.pl 19921221
    >
    > hehe PLEARN...i bitnet...eh stary chyba jestem :)

    Widocznie ci co uaktualniają też się "nudzom" ;)

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 14. Data: 2003-07-07 19:00:10
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Widocznie ci co uaktualniają też się "nudzom" ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam Dorota
    > GG 2245542

    Rok temu o tej porze wypieprzono z pracy babeczke z urzedu pracy czy tez
    ministerstwa zatrudnienia..tez warszawka.
    Zdaje sie, ze na na forum praca w GW, w godzinach swojej pracy ze sluzbowego
    komputera zbluzgala jednego bezrobotnego, ze i tak ma w de bezrobotnych
    itp....ludzila sie ze jest anonimowa.
    Tez RIPE ja namierzono, zgloszono do przelozonych , do prasy tez trafilo.
    Fakt autentyczny, ogladalem wtedy te posty i przeprosiny od przelozonych
    delikwentki.

    pzdr
    Krzysztof

  • 15. Data: 2003-07-07 19:27:54
    Od: Nuno <n...@p...com>

    krzysztofsf wrote:

    > Fakt autentyczny

    A to dobre ;-)

    --
    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...

  • 16. Data: 2003-07-07 20:10:05
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    y...@p...onet.pl napisał:

    > Takie miewam dni w pracy, że nic do roboty nie ma. Gazety zaraz będę czytać. A
    > tu za oknem smętnie i spać się chce. Może też nudzi Ci się od czasu do czasu w
    > pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

    Ja mam lepszy biznes dla Ciebie - zamienimy się - ja zacznę się nudzić
    Twoją pracą, a Ty moim szukaniem pracy - gra, umowa stoi? ;)

    Flyer

  • 17. Data: 2003-07-07 20:11:06
    Od: "resident" <t...@w...pl>

    >A to dobre ;-)

    i pewnie babka spadla w dol
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 18. Data: 2003-07-08 11:47:20
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    Dnia 7 Jul 2003 11:51:38 +0200, y...@p...onet.pl napisał
    6-liniowego posta:

    > Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

    Nie boisz się że w końcu ktoś się zainteresuje 30-letnią Panią Agnieszką
    pracującą w Senacie R.P. która narzeka na brak zajęcia w pracy?
    --
    -_-_ Pozdrawiam _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---

  • 19. Data: 2003-07-08 12:32:05
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    Ale jaja:)

  • 20. Data: 2003-07-08 20:39:02
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Tez RIPE ja namierzono, zgloszono do przelozonych , do prasy tez trafilo.
    > Fakt autentyczny, ogladalem wtedy te posty i przeprosiny od przelozonych
    > delikwentki.

    No tak.
    Teraz już wiem, że jesteśmy z tego samego miasta ;)

    Asmira