PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta pracy bez nazwy firmy

  • 1. Data: 2003-07-07 07:41:22
    Temat: oferta pracy bez nazwy firmy
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Ponizej zacytowalem post z praca.oferowana
    - dosc wysokie wamagania - praca ciekawa, ambitna i pelna wyzwan (zajmuje
    sie podobnym tematem), ale
    - zgloszenie nalezy przeslac na skrzynke onet'owa

    Jakie to za wzgledy proceduralne moga uniemozliwiac podanie nazwy firmy ?
    Czy warto odpowiadac na takie ogloszenie ?
    M.

    --------
    Firma telekomunikacyjna poszukuje pilnie jw.
    Zadania:
    - wdrożenie metodyki integracji aplikacji,
    - nadzór nad wdrożeniem narzędzi platformy EAI,
    - koordynowanie prac integracyjnych,
    - tworzenie planu rozwoju platformy EAI

    doświadczenie:
    - praktyczna znajomość metod rozwoju oprogramowania,
    - doświadczenie w integracji aplikacji,
    - znajomość narzędzi klasy EAI,
    - SOA,
    - język angielski

    Z powodow proceduralnych nazwa firmy nie moze byc podana ale oferta pochodzi
    bardzo powaznej firmy i jest pilna

  • 2. Data: 2003-07-07 09:20:06
    Temat: Re: oferta pracy bez nazwy firmy
    Od: "Tomasz Łukaszewicz" <t...@l...net>

    > Jakie to za wzgledy proceduralne moga uniemozliwiac podanie nazwy firmy ?
    > Czy warto odpowiadac na takie ogloszenie ?

    Teoretycznie może być tak, że szukają kogoś na miejsce dotychczasowego
    pracownika i na razie nie chcą, by dotychczasowy wiedział, że ma być
    zastąpiony. A tak mógłby znaleźć to ogłoszenie i skojarzyć, że szukają
    kogoś na dokładnie jego stanowisko. Stary numer.

  • 3. Data: 2003-07-08 06:00:02
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl>

    "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Jakie to za wzgledy proceduralne moga uniemozliwiac podanie nazwy
    firmy ?
    > Czy warto odpowiadac na takie ogloszenie ?

    Warto.
    Zastanawiałem się 3 dni, czy odpowiedzieć na podobną (nie w
    wymaganiach)
    ofertę. Wreszcie stwierdziłem, że "nic mnie to nie kosztuje". Okazało
    się, że
    firma jest znana w branży (żaden "krzak"), wynik małego "wywiadzie"
    wśród
    kolegów po fachu był pozytywny - same dobre opinie. Pracę dostałem za
    stawkę,
    która mnie satysfakcjonuje.

    Zawsze warto spróbować :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 4. Data: 2003-07-08 06:01:36
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl>

    > firma jest znana w branży (żaden "krzak"), wynik małego "wywiadzie"
    Wynik małego wywiadu rzecz jasna :-)
    Koncepcja zadnia mi się zmieniła po napisaniu jego części :-)
    --
    KP