PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż absolwencki

  • 1. Data: 2003-07-07 10:03:56
    Temat: Staż absolwencki
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam,
    Jakie warunki trzeba spełnić, żeby pracować w tzw. "stażu absolwenckim"? muszę
    być zaraz po ukończeniu szkoły?, czy jeżeli już gdzieś pracowałem mogę się
    ubiegać o taki staż?

    dziekuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2003-07-07 12:37:40
    Temat: Re: Staż absolwencki
    Od: "Tadeusz Janiszewski" <t...@s...pl>

    po pierwsze musisz byc absolwentem/tka
    absolwentem sie jest przez rok po ukonczeniu szkoly, studiow (chyba, ze sie
    rozpoczela nastepna).
    Staz moze Ci zaproponowac Urzad Pracy, albo pracodawca, ktory jednakowoz
    musi udac sie do
    Urzedu i zlozyc tam wniosek o uruchomienie i sfinansowanie takiego
    stanowiska.
    A zalatawienie tego i sfinansowanie to juz zupelnie inna bajka.

    pozdrawiam
    TED

  • 3. Data: 2003-07-07 13:24:22
    Od: "Dieter" <T...@w...pl>

    Poszukaj sobie normalnej pracy chyba, ze odpowiada Ci "praca" niewolnicza za
    friko.

  • 4. Data: 2003-07-07 18:28:34
    Od: t...@p...onet.pl

    Warunek jest taki, że nie można pracować przez rok wstecz od daty ukończenia
    szkoły by uzyskać status absolwenta. Poza tym zarejestruj sie zaraz po
    ukończeniu szkoły bo prace jako obsolwent możesz uzyskać do roku od jej
    ukończenia (max 12 miesięcy).

    Trinity